درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48174صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 24 آبان 1400 - 15:55
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی فارس برگزار شد
سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس بر لزوم تدوین سند جایگاه روابط‌عمومی تاکید کرد و از تدوین سند جامع جایگاه روابط عمومی‌، خبر داد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس بر لزوم تدوین سند جایگاه روابط‌عمومی تاکید کرد و از تدوین سند جامع جایگاه روابط عمومی‌، خبر داد.

هادی بستام در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی فارس بیان کرد: بر اساس اسناد و برنامه‌های چشم انداز بالا دستی تاکنون هیچ سند ساخت یافته‌ای در باره جایگاه روابط عمومی ‌ها تدوین نشده و جای خالی این موضوع به وضوح احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، او با اشاره به اینکه رویکردی تازه در حوزه روابط عمومی‌ها در پیش گرفته شده است بر لزوم برگزاری جلسات هم اندیشی به صورت مداوم تاکید کرد.

بستام با بیان اینکه بر اساس سنوات گذشته رتبه بندی دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، عنوان کرد: از این پس با در نظر گرفتن ۵ معیار اصولی و محوری رتبه بندی روابط عمومی دستگاه های اجرایی نیز انجام خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس از تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی با حضور فعالان این حوزه خبر داد.

او اظهار کرد: در حال حاضر بازخوردی از افکارسنجی مراجعان به دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد و این اقدام زمینه رخدادهای ارزشمندی را فراهم خواهد کرد.

او همچنین با بیان اینکه هر یک از روابط عمومی‌ها شبکه‌هایی همچون گروه‌ها، پیج‌ها و سایت‌ها برای انتشار مطالب و اخبار خود ایجاد کرده‌اند، عنوان کرد: بی تردید می‌توان از این ظرفیت‌ها در حوزه اطلاع رسانی استفاده‌های بهینه و اثرگذاری داشت.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری این جلسات هم افزایی است.

بستام تاکید کرد: همه ما در کنار هم با همفکری، همگرایی و هم افزایی می‌توانیم در راستای ارتقا جایگاه استان گام برداریم.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد