شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نشست هم انديشي مديران روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي فارس برگزار شد
دوشنبه، 24 آبان 1400 - 16:31 کد خبر:48174
سرپرست اداره‌كل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري فارس بر لزوم تدوين سند جايگاه روابط‌عمومي تاكيد كرد و از تدوين سند جامع جايگاه روابط عمومي‌، خبر داد.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| سرپرست اداره‌كل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري فارس بر لزوم تدوين سند جايگاه روابط‌عمومي تاكيد كرد و از تدوين سند جامع جايگاه روابط عمومي‌، خبر داد.

هادي بستام در نشست هم انديشي مديران روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي فارس بيان كرد: بر اساس اسناد و برنامه‌هاي چشم انداز بالا دستي تاكنون هيچ سند ساخت يافته‌اي در باره جايگاه روابط عمومي ‌ها تدوين نشده و جاي خالي اين موضوع به وضوح احساس مي‌شود.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني استانداري فارس، او با اشاره به اينكه رويكردي تازه در حوزه روابط عمومي‌ها در پيش گرفته شده است بر لزوم برگزاري جلسات هم انديشي به صورت مداوم تاكيد كرد.

بستام با بيان اينكه بر اساس سنوات گذشته رتبه بندي دستگاه‌هاي اجرايي انجام مي‌شود، عنوان كرد: از اين پس با در نظر گرفتن ۵ معيار اصولي و محوري رتبه بندي روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي نيز انجام خواهد شد.

سرپرست روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري فارس از تشكيل كميته‌ها و كارگروه‌هاي تخصصي براي ارتقا جايگاه روابط عمومي با حضور فعالان اين حوزه خبر داد.

او اظهار كرد: در حال حاضر بازخوردي از افكارسنجي مراجعان به دستگاه‌هاي اجرايي وجود ندارد و اين اقدام زمينه رخدادهاي ارزشمندي را فراهم خواهد كرد.

او همچنين با بيان اينكه هر يك از روابط عمومي‌ها شبكه‌هايي همچون گروه‌ها، پيج‌ها و سايت‌ها براي انتشار مطالب و اخبار خود ايجاد كرده‌اند، عنوان كرد: بي ترديد مي‌توان از اين ظرفيت‌ها در حوزه اطلاع رساني استفاده‌هاي بهينه و اثرگذاري داشت.

سرپرست اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري فارس يادآور شد: هدف اصلي از برگزاري اين جلسات هم افزايي است.

بستام تاكيد كرد: همه ما در كنار هم با همفكري، همگرايي و هم افزايي مي‌توانيم در راستاي ارتقا جايگاه استان گام برداريم.