درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48160صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 22 آبان 1400 - 10:27
ناصر رزاق‌منش عضو هیات مدیره انجمن روابط‌‌عمومی ایران
ارتباطات نظام مردم‌سالارى با تکیه بر روابط‌عمومى حرفه‌اى و مردمى
به تجربه در کشورمان هر هنگام افرادى داراى تخصص و صلاحیت حرفه اى به مسئولیت امر ارتباطى و رابطان میان حاکمیت و مردم در نظام اجرایی گمارده شدند انتظارات عمومى در ازاى شفافیت عملکردها و دریافت پاسخ ابهامات خود برآورده شده و منجر به مشارکت عمومى شده است لذا از دولت سیزدهم نیز انتظار است در برگزیدن، انتخاب و انتصاب افراد براى تصدى جایگاه کلیدى روابط‌عمومی دستگاه هاى اجرایى و نهادهاى تصمیم گیر توجه جدى و نگاه ویژه اى داشته باشد بالاخص در شرایط کنونى که جامعه نیاز جدى به امیدوارى و روشنگرى بیش از هر زمان دیگر نیازمند است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سالهاى متمادى است که خلاء و شکاف قابل ملاحظه اى میان بخش هاى عمده نظام اجتماعى به ویژه اجرایى کشور با آحاد جامعه تجلى مى نماید.


بدون تردید همواره نهادى به وسعت کل مردم به عنوان اصلى ترین مرجع دریافت خدمات حاکمیت و بالاترین رأى دهندگان به توان و صلاحیت گردانندگان جامعه و آنانى که براى اداره امور به میدان آمده اند، محسوب مى گردد. بدیهى است با حذف و نادیده انگاشتن و یا به حاشیه راندن این قوه اجتماعى ( مردم ) چالش ها آغاز و شکافى ایجاد که جبران آن سخت و دشوار مى شود.

 

دو مواجهه مهم و کلیدى متصور است: نخست جایگاه و ویژگى خود گیرندگان خدمات نظام هستند که همراهى سایه به سایه و تعامل و هم اندیشى آنها در اداره جامعه داراى اهمیت است و دور نگاه داشتن افکار عمومى با ضعف در برقرارى ارتباطات، عدم اطمینان، اعتماد و اعتبار ملى را به دنبال خواهد داشت و اساسا" سر آغاز نارضایتى ها خواهد بود؛ و دیگر سهیم دانستن انجمن ها و نهادهاى مردمى، سندیکاها و تشکل هاى صنفى همچنین احزاب به عنوان نمایندگان رسمى گروه ها و طبقات مختلف اجتماعى در تصمیمات و اجراى برنامه هاى اجتماعى است که در گروى ارتباطات حرفه اى و موثر مى باشد.

 

به تجربه در کشورمان هر هنگام افرادى داراى تخصص و صلاحیت حرفه اى به مسئولیت امر ارتباطى و رابطان میان حاکمیت و مردم در نظام اجرایی گمارده شدند انتظارات عمومى در ازاى شفافیت عملکردها و دریافت پاسخ ابهامات خود برآورده شده و منجر به مشارکت عمومى شده است لذا از دولت سیزدهم نیز انتظار است در برگزیدن، انتخاب و انتصاب افراد براى تصدى جایگاه کلیدى روابط‌عمومی دستگاه هاى اجرایى و نهادهاى تصمیم گیر توجه جدى و نگاه ویژه اى داشته باشد بالاخص در شرایط کنونى که جامعه نیاز جدى به امیدوارى و روشنگرى بیش از هر زمان دیگر نیازمند است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد