درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48149صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 21 آبان 1400 - 12:00
سه قانون جذب
یک مکتب فلسفی یا معنوی وجود دارد که معتقد است افکار منفی نتایج منفی به بار می آورد و برعکس. به عبارتی هر چه که خودتان هستید همان هم جذب شما می شود. این شیوه دیدن دنیا مشخصل سه اصل اساسی را مدنظر قرار می دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یک مکتب فلسفی یا معنوی وجود دارد که معتقد است افکار منفی نتایج منفی به بار می آورد و برعکس. به عبارتی هر چه که خودتان هستید همان هم جذب شما می شود. این شیوه دیدن دنیا مشخصل سه اصل اساسی را مدنظر قرار می دهد.

۱- چون شما دوست داشتید جذب تان شدند

قانون اول جذب مدعی است همه آنهایی که قلب شان شکسته شده است بهتر است بپذیرند این خودشان بودند که با انتخاب شان، پایان تلخ را برای خود فراهم کردند. برای همین بهتر است دنبال مقصر در بیرون از خودشان نباشند.

۲- طبیعت دوست ندارد خالی و نامتعادل بماند

اصل دوم جذب دارد می گوید هر نقطه فضا خالی باشد توسط اتم هایی که مدام می چرخند اشغال خواهد شد. برای همین اگر عمدا ذهن و عاطفه انسان بتواند افکار منفی را از خود دور سازد به خودی خود افکار مثبت جایش را می گیرند. این اتفاق می تواند برعکس هم بوقوع بپیوندد. اگر بدبینی، نامهربانی و نفرت را پر و بال دهیم احساس احترام و تحمل دیگران را از خود دور می سازیم.

۳- اکنون را در یابیم

قانون سوم جذب می گوید لحظه اکنون به نظر نامعلوم است. ناکامل است و پر از ایراد. احساسات و افکار هر فرد به نظر می رسد یا متکی به تصمیم بعدی برای اینده است یا متاثر از تجربیات قبلی است. هیچکس در لحظه اکنون راضی نیست.

این عدم رضایت کنونی را اگر با تخیل و یا راهکارهای ممکن کاهش دهیم شاید بتوانیم یک اکنون کمی بهتر برای خودمان بسازیم.

سه قانون جذب شاید به طور مشخص علمی نباشند چون همه اصرارش در ایجاد یک واقعیت تخیلی برای افراد است. ولی به هر حال هر چه که در دنیا است عملا در درون ذهن ما وجود دارند. چه بهتر که بتوان از طریق گفتگوی درونی، تخیل درونی و واقعیت تخیلی خودمان، مهاری هر چند کوچک بر واقعیت های سخت و به نظر غیرقابل انعطاف بیرون بزنیم.

منبع: https://marde-rooz.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد