درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48146صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 21 آبان 1400 - 11:33
تاکید وزیر اقتصاد بر اصلاح تصویر نظام بانکی در اذهان مردم
دکتر سید احسان خاندوزی در این نشست از مدیران عامل بانک های حاضر در جلسه خواست تا پیشنهادات خود در مورد نحوه اجرایی کردن مجموعه تکالیف مورد انتظار دولت و مجلس شورای اسلامی را به معاونت امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر سید احسان خاندوزی در این نشست از مدیران عامل بانک های حاضر در جلسه خواست تا پیشنهادات خود در مورد نحوه اجرایی کردن مجموعه تکالیف مورد انتظار دولت و مجلس شورای اسلامی را به معاونت امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد ارائه دهند.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه، خاندوزی متذکر شد: البته انتظارات دولت و مجلس نیز از نظام بانکی باید منطبق بر واقعیات و توان بانک ها باشد و نباید آنها را به صورت یک قلک بی انتها تصور کنند؛ گر چه، بخشی از انتظارات هم کاملاً بجاست و باید با اتخاذ سیاست ها و روش های مناسب و محاسبات دقیقِ سازگار با کسب و کار بانکی، آنها را برآورده ساخت.


وزیر اقتصاد با اشاره به فرصت حدوداً یک ماهه تا زمان تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس شورای اسلامی از شورای هماهنگی بانک ها خواست برنامه عملیاتی خود را برای تحقق اهداف 13 گانه مورد اشاره در احکام انتصاب مدیران عامل بانک های دولتی، هر چه سریعتر ارائه دهند.


وی افزود: اگر ما بخواهیم میزان پیشرفت عملکرد یک بانک در مورد یکی از اهداف مورد اشاره را بسنجیم، باید از ابتدا مسیر رصد آن شکل بگیرد .


وی با بیان اینکه، اعضای شورا باید به بررسی این موضوع بپردازند، که چطور می توان ابزار های جدید را در زمینه تأمین مالی تولید بکار گرفت، افزود: باید ارزیابی متقاضی تسهیلات را با توجه به گزارش های مربوط به سوابق وی در زمینه پرداخت مالیات، به عنوان ابزاری مهم برای اعتبار سنجی او مورد نظر قرار داد.


خاندوزی در ادامه، استفاده از سهام برای توثیق تسهیلات خرد و نیز اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات بر اساس سبد سهام وی در بازار سرمایه را به عنوان دو راهکار مناسب برای حمایت و تأمین مالی تولید دانست و با اعلام اینکه از این پس، انحرافات احتمالی بانک ها از بودجه های مصوب، دقیق تر و با ریز بینی بیشتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: مدیران عامل بانک ها باید بیشتر بر رعایت انضباط مالی و عدم انحراف از بودجه مصوب نظارت داشته باشند.


وزیر اقتصاد در ادامه سخنان خود به اهمیت مدیریت ریسک و دارایی ها در ترازنامه بانک‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر توقع نداریم راه نپیموده ای که باید در چند دهه گذشته طی می‌شد را، به سرعت و با فشار آوردن به ترازنامه بانک‌ها طی کنیم؛ اما هم در مورد بانک ها و هم در خصوص صندوق های فعال، باید آرام و به تدریج این جهت گیری و حرکت را مد نظر داشته باشیم.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد