درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48133صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 18 آبان 1400 - 21:23
چرا در روابط عمومی، داستانگویی و روایت مهم است؟
دکتر منصور ساعی - روابط‌عمومی مفاهیم، ارزش ها و مزیت ها و تمایزهای برند را در قالب داستان بیان می کند. از اطلاع رسانی مستقیم (خبر،گزارش و مصاحبه و...)، و اگهی استفاده نمی کند. بلکه داستان (در قالب متن، تصویر، موشن گرافیک و..))می گوید و به صورت غیرمستقیم به روایت یک محصول و خدمت و ایده یا روایت یک موضوع و چالش می پردازد.
  

 

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| داستان و روایت عامل محوری و مرکز ثقل برندسازی و مدیریت هویت برند در هر صنعتی است. خالق روایت و داستان برای یک محصول و خدمت و ایده باید روابط عمومی است نه بخش بازاریابی.

امروزه به جای قالب های رسمی رسانه ای نظیر خبر و گزارش های و مصاحبه و حتی قالب های تبلیغاتی مرسوم از داستانگویی به مثابه یک قالب ارتباطی موثر در اختیار روابط عمومی برای ایجاد و توسعه برند استفاده می کنند.


داستان و روایت عامل محوری و مرکز ثقل برندسازی و مدیریت هویت برند در هر صنعتی است. خالق روایت و داستان برای یک محصول و خدمت و ایده باید روابط عمومی است نه بخش بازاریابی.


روابط‌عمومی مفاهیم، ارزش ها و مزیت ها و تمایزهای برند را در قالب داستان بیان می کند. از اطلاع رسانی مستقیم (خبر،گزارش و مصاحبه و...)، و اگهی استفاده نمی کند. بلکه داستان (در قالب متن، تصویر، موشن گرافیک و..))می گوید و به صورت غیرمستقیم به روایت یک محصول و خدمت و ایده یا روایت یک موضوع و چالش می پردازد.


امروزه روابط عمومی‌های مدرن بخشی از فعالیت اتاق خبرشان را به روزنامه نگاری برند اختصاص داده اند. نوعی روزنامه نگاری که به بیان و انتشار تجربیات موثق سازمان به صورت داستان گویی می پردازد و از آن طریق موقعیت رقابتی خود را با تثیبت برند افزایش می دهد. تعریف داستان برند یک شرکت، بازگو کردن تجارب شخصی از محل کار و پرسنل و حتی مشتریان شیوه ای جالب برای ترغیب مخاطبان به شمار می آید.محتوای تولید شده ممکن است متن، عکس و یا فیلم قدیمی باشد.


روزنامه نگاری برند، برآیند نقش داستان گویی روابط عمومی است. روزنامه نگاری برند، شامل نوشتن داستان هایی در مورد یک شرکت، برند، خاطرات و تجربه های مثبت است. داستان هایی که شباهتی به آگهی و برنامه های بازاریابی ندارند، بلکه یک حس و رابطه همدلی، رابطه گفتگویی درمشتری ایجاد می کند،نه بمباران اطلاعاتی مشتریان با گلوله های بازاریابی سودمحور.

منبع: hamvatansalam

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد