درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48127صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 18 آبان 1400 - 14:10
5 روش مدرن برای بازاریابی وب سایت شما
شیخ حسن کهزادی/ کارشناس روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی - اگر کسب‌وکاری دارید یا خدماتی را برای ارائه به دیگران ارائه می‌دهید، ساختن یک وب‌سایت اولین گام در جهت افزایش دیده شدن تصویر شماست. بعد از اینکه وب سایت خود را طراحی کردید، مرحله بعدی جذب ترافیک است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر کسب‌وکاری دارید یا خدماتی را برای ارائه به دیگران ارائه می‌دهید، ساختن یک وب‌سایت اولین گام در جهت افزایش دیده شدن تصویر شماست. بعد از اینکه وب سایت خود را طراحی کردید، مرحله بعدی جذب ترافیک است.

 

قرار دادن نام خود در معرض دید عموم می تواند در ابتدا یک چالش باشد. با این حال، با چند انتخاب هوشمندانه، می توانید به خوبی به سمت اولین تعاملات تجاری معنادار خود بروید.

 

برای یافتن پنج راه برای بهترین بازاریابی وب سایت خود و اطمینان از آماده بودن آن برای کسب و کار، ادامه مطلب را بخوانید:


1. مطمئن شوید که وب سایت شما امن و مطمئن است


قبل از شروع بازاریابی وب سایت خود و تعامل با مشتریان بالقوه، مطمئن شوید که سایت شما در برابر حملات سایبری احتمالی و نقض داده ها محافظت می شود. حفاظت شامل نرم افزار ضد بدافزار، رمزگذاری و سیستم هایی مانند SSL است، SSL چیست؟ SSL مخفف Secure Sockets Layer است و راهی برای ایمن نگه داشتن اتصالات اینترنتی بین کلاینت ها و سرورها است.

 

در طول سال ها،  SSL بر این اساس ساخته شده است و پروتکل های به روز شده ای مانند TLS یا امنیت لایه حمل و نقل به آن داده شده است. با داشتن یک سایت امن و توانایی انجام اقدامات احتیاطی در برابر نفوذ یا از دست دادن داده ها، نه تنها محیط امنی را برای معاملات تجاری خود تضمین می کنید، بلکه می توانید به مشتریان خود نیز نشان دهید که سایت شما ایمن و قابل اعتماد است.


2.  از بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده کنید


بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو یکی از مهم ترین راه های شناخته شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو و در نتیجه در دسترس بودن برای افراد بیشتری است. یکی از اولین گام‌ها برای اجرای صحیح سئو شامل استفاده از کلمات کلیدی تخصصی است که به سایت شما اجازه می‌دهد در جستجوهای رایج نشان داده شود. تمرکز بر روی دنبال کردن روندها و داشتن محتوای نوشتاری تاثیرگذار در سایت شما می تواند از سئو استفاده کند و برجستگی آنلاین شما را افزایش دهد.


3. در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید


یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد نام آنلاین، استفاده از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیس‌بوک است. در اینجا، می‌توانید خودتان را بازاریابی کنید و آگاهی خود را از خدماتی که ارائه می‌دهید افزایش دهید. به عنوان مثال: اگر شما یک هنرمند آزاد هستید، نمایش نمونه‌هایی از کارهایتان در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به راحتی مهارت‌های شما را به جهانیان نشان دهد. با فشار دادن همه جدیدترین به روز رسانی های سایت خود در رسانه های اجتماعی، می توانید دنبال کنندگان را به روز نگه دارید و از ویژگی های سایت خود آگاه باشید.


4. وب سایت خود را مدرن و در دسترس نگه دارید


یک وب‌سایت شیک و مدرن تاثیر اولیه را بر جای می‌گذارد. وب سایتی که چشم نواز باشد و استفاده از آن آسان باشد می تواند توجه مخاطبان بیشتری را نیز به خود جلب کند. اطمینان از دسترسی آسان به وب سایت شما در انواع دستگاه ها مهم است، زیرا رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه به طور مساوی استفاده می شوند. طراحی یک نسخه تلفن همراه جداگانه از صفحه شما که صفحه نمایش را با تلفن ها و سایر دستگاه های تلفن همراه تطبیق می دهد و در عین حال ظاهری قابل درک را حفظ می کند، می تواند به سایت شما کمک کند تا به کاربران در همه سیستم عامل ها دسترسی پیدا کند.

 

همچنین، ویژگی های دسترسی را در نظر داشته باشید. چنین ویژگی‌هایی برای افراد دارای ناتوانی‌های خاص مانند استفاده از متن به اندازه کافی بزرگ برای خواندن، حذف انیمیشن‌های حواس‌پرتی که می‌تواند روی کاربران حساس به نور تأثیر بگذارد و اضافه کردن زیرنویس به هر ویدیویی با زبان گفتاری برای افراد کم‌شنوا یا بدون صدا فعال شده در دستگاه‌هایشان، در خود جای می‌دهد.


5.  با مخاطبان مورد نظر خود درگیر شوید


حضوری دوستانه و قابل دسترس در حلقه های مرتبط با رشته خود ایجاد کنید. صفحات رسانه های اجتماعی خود را فعال نگه دارید، با جامعه درگیر شوید و به گروه های آنلاین بپیوندید تا دسترسی شبکه خود را افزایش دهید. با قابل مشاهده کردن تصویر خود و آنچه ارائه می کنید، می توانید آگاهی وب سایت خود را گسترش دهید و دهان به دهان افزایش دهید و در نهایت ترافیک بیشتری را به ارمغان بیاورید. اگر قبلاً در رسانه‌های اجتماعی دنبال‌کننده‌ای دارید، مهارت‌های خود را ذکر کنید تا علاقه‌مندی هر کسی که شما را دنبال می‌کند اندازه‌گیری کنید.

 

این می تواند خدمات شما را به افرادی که ممکن است به کار شما نیاز داشته باشند گسترش دهد. با تلاش و حوصله می توانید توجه بیشتری به وب سایت خود جلب کنید. متعهد بمانید و به طور منظم سایت خود را حفظ کنید و ممکن است ترافیک مورد نیاز خود را بدست آورید.
 

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد