درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 20:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48123صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 18 آبان 1400 - 07:24
گذر از مشتری مداری سنتی به بازاریابی دیجیتال
نسل چهارم بازاریابی همه چیز را تغییر داده است
بازاریابی نسل چهارم، به طور مشخص بازاریابی است که می تواند در فضای تجاری مدرن به کمک بیاید. در این بازاریابی ترکیبی از تعامل آنلاین و آفلاین بین کسب وکار و مشتریان مد نظر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بازاریابی نسل چهارم، به طور مشخص بازاریابی است که می تواند در فضای تجاری مدرن به کمک بیاید. در این بازاریابی ترکیبی از تعامل آنلاین و آفلاین بین کسب وکار و مشتریان مدنظر است.

اینترنت، جهان
بازاریابی را به طور کامل تغییر داده است. ظهور اینترنت در محیط تجاری مدرن به اندازه ای فراگیر شده که هیچ شرکت بزرگ یا کوچکی نمی توان آن را نادیده بگیرد. همانطور که ارتباط مصرف کنندگان با رسانه های اجتماعی گسترش پیدا می کند، تعامل با مصرف کننده هم به هر نحوی انجام می شود. ارتباط با اینترنت آسان تر و قدرتمنمندتر از همیشه است. اثرگذاری اینترنت به اندازه ای زیاد شده که پژوهشگران رویکردهای تازه ای در بازاریابی و بازرگانی را بر بستر آن دنبال می کند، که از جمله آن بازاریابی نسل چهارم است. آمیخته ای از شیوه های نو در سبک و محتوا برای رقابت در بازار.

شبکه جهانی وب، انتظارات مشتریان را در مورد سرعت، دقت، قیمت و خدمات تغییر داده است. برای رقابت در این محیط پیچیده، کسب وکارها مجبورند جدیدترین و جذاب ترین خدماتی که مشتریان می خواهند را در اختیار قرار دهند. امروز بسیاری از افراد از سایت های فروشگاه های الکترونیکی مختلف بازدید می کنند اما تعداد خریداران واقعی نسبت به حجم بازدیدکنندگان زیاد نیست. بنابراین مهم ترین مسئله شرکت ها این است که ریسک مصرف کننده را در خرید کالاهای الکترونیکی شناسایی کنند و با نوآوری لازم برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری واقعی تلاش کنند.

برای تامین رضایت مشتری باید در درجه نخست از انتظارات و خواسته های وی به خوبی آگاه شد و با در نظر گرفتن این نیازها و انتظارات برای رفع آن تلاش کرد. عوامل فیزیکی و مجازی متفاوتی بر رفتار مصرف کنندگان هنگام خرید اینترنتی اثر می گذارد و برای فروشنده شناسایی و درک این رفتارها به دلیل تنوع آن، دشوار است. پژوهشگران پیشنهاد می کنند فروشندگان در بازاریابی از روش های نو برای شناسایی طیف وسیعی از این رفتارها و تصمیم ها اقدام کنند.

بازاریابی نسل چهارم، به طور مشخص بازاریابی است که می تواند در فضای تجاری مدرن به کمک بیاید. در این بازاریابی ترکیبی از تعامل آنلاین و آفلاین بین کسب وکار و مشتریان مد نظر است. تعامل دیجیتال به تنهایی دیگر در این اقتصاد دیجیتال کافی نیست. در واقع در یک دنیای آنلاین، تعاملات آفلاین می تواند یک مزیت رقابتی عالی باشد. در بازاریابی نسل چهارم، ترکیبی از سبک و محتوا مطرح است. هرچند در جهان امروز برندها باید منعطف باشند اما در یک دنیای فزاینده شفاف، اعتبار یک دارایی بسیار ارزشمند است. در نهایت بازاریابی نسل چهارم، توانایی اتصال ماشین را به دستگاه و هوش مصنوعی برای بهبود بهره وری بازاریابی ارتقا می دهد و استفاده از ارتباط فرد به فرد برای تقویت تعامل با مصرف کننده را تقویت می کند.

برای مطالعه بیشتر مقاله «بررسی آمیخته بازاریابی 4.0 بر قصد خرید و رضایت مصرف کنندگان اسنپ در ایران را بخوانید. این مقاله در نشریه مدیریت کسب وکارهای دانش بنیان در تابستان 1400 منتشر شده است.
 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد