درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:34   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48111صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 17 آبان 1400 - 11:01
آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد
آیین تکریم و معارفه همایون امیرزاده رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی نورعلیشاهی سرپرست جدید این مرکز با حضور محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: روابط‌عمومی باید چشم بینای هر سازمان و نهاد باشد و بتواند تمامی اخبار و تحلیل‌های مرتبط با سازمان و نهاد خود را احصا و تحلیل کند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه همایون امیرزاده رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی نورعلیشاهی سرپرست جدید این مرکز با حضور محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد.

شالویی در این آیین با تقدیر از خدمات و تلاش های بیش از سه دهه خدمت همایون امیرزاده رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه که امروز بازنشسته شد، گفت: روابط عمومی باید چشم بینای هر سازمان و نهاد باشد و بتواند تمامی اخبار و تحلیل های مرتبط با سازمان و نهاد خود را احصا و تحلیل کند.

وی با اشاره به برخی انتظارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرکز روابط عمومی این وزارتخانه، افزود: محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تابع سیاست های کلی دولت مردمی در زمینه توجه کامل به مقوله فرهنگ، هنر و رسانه است و باید تلاش شود تا این سیاست ها اجرایی شود و روابط عمومی در تحقق این هدف نقش به سزایی خواهد داشت.

شالویی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی و مدیریتی همایون امیرزاده، گفت: وی به تواضع شهره هستند و همگان به ویژه وزیر محترم نیز از ایشان همیشه به نیکی یاد می کنند.

وی همچنین درباره ویژگی های شخصیتی و تجربیات رسانه ای مهدی نورعلیشاهی سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: او نیز فردی پرکار، پرتلاش و دست به قلم هستند.

شالویی اضافه کرد: نورعلیشاهی قلمی توانا در عرصه مطبوعات و نگاه درستی به مسائل دارند و گزینه مناسبی برای هدایت مرکز روابط عمومی هستند و امیدوارم انتظارات وزیر محترم را در این حوزه را برآورده کنند.

به همکارانم اعتماد کامل داشتم

در بخش دیگری از این آیین، رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: از تمامی همکاران مرکز که در مدت خدمت در این مجموعه با من همراهی داشتند قدردانی می کنم و از همه عزیزان طلب حلالیت دارم.

روابط‌عمومی چشم بینای سازمان در تحلیل اخبار است

افزود: در این مدت به مجموعه همکارانم در این حوزه اعتماد کامل داشتم و تلاش کردم کار را به نحو مناسبی پیش ببریم به گونه ای که در این مدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف از جمله دسترسی آزاد به اطلاعات و پایگاه خبری دولت در حوزه خبر رتبه های برتری را دریافت کرد.

وی با اشاره به برخی اقدامات که در دوره حضورش در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته، گفت: وقتی مجموعه روابط عمومی را تحویل گرفتم تحولاتی که امروز شاهد آن هستیم و به تثبیت رسیده را نداشت و تلاشم با همکاری همکاران بر این بود کارهای جدید و ماندگار انجام بدهیم.

امیرزاده افزود: با حضور نورعلیشاهی هم امیدوارم اتفاقات خوبی در عرصه فعالیت ها و دست آوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت بگیرد و بر اساس دیداری که با ایشان داشتم، وی را فردی کاردان و با اخلاص دریافتم.

خود اصلاحی را شروع کنیم

در این آیین سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: از وزیر محترم به جهت اعتمادشان به بنده تشکر می کنم و همچنین از امیرزاده به دلیل زحماتی که در این مدت متقبل شدند و از شخص شالویی هم تشکر می کنم.

مهدی نورعلیشاهی تصریح کرد: کارها و ریل گذاری های خوبی در زمان حضور امیرزاده در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی شده که می تواند منجر به اتفاقات بهتری در زمینه توسعه روابط عمومی علمی در این وزارتخانه شود.

وی با اشاره به انتظارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرکز روابط عمومی این وزارتخانه، تاکید کرد: دکتر اسماعیلی به خوبی رسانه را می شناسند و با توجه به نگاه علمی ایشان به مفهوم روابط عمومی امیدوارم بتوانیم انتظارات ایشان را برآورده کرده و اتفاق خوبی را در عرصه معرفی فعالیت های این وزارتخانه رقم بزنیم.

سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: خود اصلاحی محصول علم است. بنابراین بهتر است پیش از آنکه دیگران به ما گوشزد کنند، ما خود به اصلاح خود بپردازیم. خود اصلاحی را باید برای رفتارهای ارتباطی که مهمترین ارکان هر سازمانی است شروع کنیم.

وی در عین حال تصریح کرد: فعالیت های سیستم در حوزه رسانه در نهایت باید منجر به برای دیده شدن، شنیده شدن و خوانده شدن باشد و ما نیز باید اقدامات خود را برای بهتر دیده شدن و شنیده شدن انجام بدهیم.

روابط‌عمومی چشم بینای سازمان در تحلیل اخبار است

نورعلیشاهی گفت: انعکاس صادقانه و دقیق از فعالیت ها و عملکرد وزارتخانه ضروری است و روابط عمومی در دوره کنونی باید نسبت به این امر به عنوان یک دستورالعمل لازم الاجرا توجه شود.

وی با اشاره به برخی دیگر از تکالیف روابط عمومی تصریح کرد: ارتباط فعال و موثر با رسانه های مختلف کشور و حضور فعال در فضای مجازی نیز از دیگر وظایف روابط عمومی به شمار می آید که در دوره جدید باید توجه ویژه به آن داشت.

وی در پایان تاکید کرد: باید برای تغییر نگاه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چه از سوی مخاطب خاص و چه از سوی مخاطب عام تلاش کنیم و این امر تلاش مضاعف تمامی همکاران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی را می طلبد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد