شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| اینستاگرام پس از راه اندازی استیکرهای لینک در هفته گذشته، استیکر جدیدی به نام«ادد یورز» ویژه استوریها راهاندازی کرده است که به کاربران امکان میدهد از دیگران بخواهند که به محتوا پاسخ دهند تا موضوعات، زنجیره جذابتری از پاسخها در پستهای استوری ایجاد کنند.
به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، این راهاندازی جهانی در حالی صورت میگیرد که این پلتفرم ماه گذشته در ابتدا این ویژگی را در اندونزی و ژاپن آزمایش کرد.
طبق گزارش شارا به نقل از alarabiya، این پلتفرم، استیکر جدید را راهی برای ایجاد رشته پیامها در خصوص استوریها توصیف میکند.
به نوشته این سایت برای اولین بار است که ابزاری برای افراد به منظور به اشتراک عمومی گذاشتن استوریها اضافه شده است.
این استیکر حامل پیامی برای سایر افراد برای آپلود استوری و راهی تازه برای یافتن فالوورهای جدید است.
کاربران میتوانند استیکر جدید«ادد یورز» را در چارچوب استوری اضافه کنند تا زمانی که کاربران اقدام به پاسخ میکنند، آنها را از طریق استیکر به حباب اکانت ملحق سازند.
همچنین، کاربران میتوانند با کلیک بر روی حباب، تمام دیگر پاسخها را در زنجیره پیامها مشاهده کنند.
ایجاد یک زنجیره پاسخ در استوریها میتواند انگیزهای برای مشارکت بیشتر باشد.
این استیکر شباهت زیادی به ویژگی «دوئت» در برنامه تیک تاک دارد که به کاربران اجازه میدهد محتوایی ایجاد کنند که شامل یک کلیپ ویدیویی اصلی است و در نتیجه یک پاسخ تعاملی را به محتوا بر اساس موضوع اصلی، ایجاد میکند.
اما تفاوت آن با دوئت در این است که به شما امکان میدهد پستهای اضافی همه افراد در زنجیره محتوا را در یک مکان ببینید، در حالی که تیک تاک در حال حاضر همه ویدیوهای ارسال شده دوئت در یک مکان را نمایش نمیدهد.
هنوز خلاقیت مبتنی بر تعامل جمعی، عاملی کلیدی در جذابیت برنامه تیک تاک است و لذا عجیب نیست که اینستاگرام متوسل به الهامگیری از رقیب اصلی خود شده است.
همچنین، این ابزار میتواند به اینستاگرام کمک کند تا قابلیت تعاملی خود را افزایش دهد؛ آن هم در زمانی که گفته میشود این پلتفرم در حال از دست دادن کاربران خود بهویژه جوانترها، در رقابت با پلتفرمهای رقیب چون تیک تاک است.
|