درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:04   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48085صفحه نخست » پنجشنبه، 13 آبان 1400 - 14:48
تسهیل به اشتراک‌گذاری استوری، قابلیتی جدید در اینستاگرام
اینستاگرام پس از راه اندازی استیکرهای لینک در هفته گذشته، استیکر جدیدی به نام«ادد یورز» ویژه استوری‌ها راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد از دیگران بخواهند که به محتوا پاسخ دهند تا موضوعات، زنجیره جذاب‌تری از پاسخ‌ها در پست‌های استوری ایجاد کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اینستاگرام پس از راه اندازی استیکرهای لینک در هفته گذشته، استیکر جدیدی به نام«ادد یورز» ویژه استوری‌ها راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد از دیگران بخواهند که به محتوا پاسخ دهند تا موضوعات، زنجیره جذاب‌تری از پاسخ‌ها در پست‌های استوری ایجاد کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، این راه‌اندازی جهانی در حالی صورت می‌گیرد که این پلتفرم ماه گذشته در ابتدا این ویژگی را در اندونزی و ژاپن آزمایش کرد.
 
 طبق گزارش شارا به نقل از alarabiya، این پلتفرم، استیکر جدید را راهی برای ایجاد رشته پیام‌ها در خصوص استوری‌ها توصیف می‌کند.
 
 به نوشته این سایت برای اولین بار است که ابزاری برای افراد به منظور به اشتراک عمومی گذاشتن استوری‌ها اضافه شده است.
 
 این استیکر حامل پیامی برای سایر افراد برای آپلود استوری و راهی تازه برای یافتن فالوورهای جدید است.
 
 کاربران می‌توانند استیکر جدید«ادد یورز» را در چارچوب استوری اضافه کنند تا زمانی که کاربران اقدام به پاسخ می‌کنند، آن‌ها را از طریق استیکر به حباب اکانت ملحق سازند.
 
 همچنین، کاربران می‌توانند با کلیک بر روی حباب، تمام دیگر پاسخ‌ها را در زنجیره پیام‌ها مشاهده کنند.
 
 ایجاد یک زنجیره پاسخ در استوری‌ها می‌تواند انگیزه‌ای برای مشارکت بیشتر باشد.
 
 این استیکر شباهت زیادی به ویژگی «دوئت» در برنامه تیک تاک دارد که به کاربران اجازه می‌دهد محتوایی ایجاد کنند که شامل یک کلیپ ویدیویی اصلی است و در نتیجه یک پاسخ تعاملی را به محتوا بر اساس موضوع اصلی، ایجاد می‌کند.
 
 اما تفاوت آن با دوئت در این است که به شما امکان می‌دهد پست‌های اضافی همه افراد در زنجیره محتوا را در یک مکان ببینید، در حالی که تیک تاک در حال حاضر همه ویدیوهای ارسال شده دوئت در یک مکان را نمایش نمی‌دهد.
 
 هنوز خلاقیت مبتنی بر تعامل جمعی، عاملی کلیدی در جذابیت برنامه تیک تاک است و لذا عجیب نیست که اینستاگرام متوسل به الهام‌گیری از رقیب اصلی خود شده است.
 
 همچنین، این ابزار می‌تواند به اینستاگرام کمک کند تا قابلیت تعاملی خود را افزایش دهد؛ آن‌ هم در زمانی که گفته می‌شود این پلتفرم در حال از دست دادن کاربران خود به‌ویژه جوان‌ترها، در رقابت با پلتفرم‌های رقیب چون تیک تاک است.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد