درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48069صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 12 آبان 1400 - 00:07
نشست مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور برگزار شد
محمدمهدی اسماعیلی در نشست با مدیران روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارگان رسمی در حوزه اطلاع‌رسانی و خبری دولت است، اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا و معاونت مطبوعاتی در ساختار این وزارتخانه تعریف شده‌اند که مسئول اصلی راهبری و نظارت بر نشریه‌ها و خبرگزاری‎ها است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| محمدمهدی اسماعیلی در نشست با مدیران روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارگان رسمی در حوزه اطلاع‌رسانی و خبری دولت است، اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا و معاونت مطبوعاتی در ساختار این وزارتخانه تعریف شده‌اند که مسئول اصلی راهبری و نظارت بر نشریه‌ها و خبرگزاری‎ها است.

به گزارش شارا به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی ادامه داد: تیم‌های رسانه‌ای خوبی وجود دارد که در خدمت مجموعه حاکمیت هستند، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دولت به دنبال بازی‌های جناحی و باندی نیستم و دولت آقای رئیسی متعلق به گروه و جناحی نیست، در انتخابات هم ایشان گفت که من با هیچ گروهی ائتلاف ندارم و جناح من مردم هستند و به همین دلیل نام دولت هم مردمی شد.

اسماعیلی یادآور شد: ما به دنبال برجسته‌سازی سیاسی نیستیم و سعی داریم خدمات دولت و نظام اسلامی را بیان کنیم. توقعی که از روابط عمومی‌ها وجود دارد این است که نقش خود را با یک طراحی خوب و با یک آرایش رسانه‌ای مطلوب ارائه و با جمع‌بندی مناسبی که دوستان در نشست‌ها به آن می‌رسند و هم‌افزایی‌هایی که رخ می‌دهد بتوانند یک کار بزرگ در حوزه اطلاع‌رسانی از زحمات و تلاش‌های مجموعه دولت داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر در نقطه آغازین کار هستیم و با آغاز دور جدید شورای اطلاع‌رسانی دولت آرایش‌ مناسبی در حوزه اطلاع‌رسانی کشور روبرو شویم ارتقا این شورای و با ارتقا شورای اطلاع‌رسانی دولت از ظرفیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای تسهیل‌گری در این حوزه استفاده حداکثری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز تیم خبره خوبی کار رسانه‌ای دولت را در اختیار دارد، امید است این تیم خوب در کنار شبکه اطلاع‌رسانی منسجم فعالیت‌های دولت را به درستی ترسیم کند و با احصا نقاط ضعفی که از سوی مردم به مسئولین منتقل می‌کنند بتوانند نقش موثرتری در اطلاع‌رسانی دو سویه بین مردم و حاکمیت داشته باشند.

اسماعیلی اظهار داشت: ما به دنبال این نیستیم که اشکال و نقدهای سازنده عنوان نشود. اگر روابط عمومی‌ها پویا و موثر باشند و مشکلات سطح جامعه را به خوبی منعکس کنند مشکلات مرتفع خواهد شد. البته این کارها نیاز به طراحی‌ها جدی دارد که در جلسات آینده با شروع دوباره فعالیت‌های شورای اطلاع رسانی دولت به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

در بخش دیگری از این جلسه کاوه اشتهاردی دستیار ارشد معاون اول رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: در مورد روابط عمومی دستگاه‌ها باید دقت کرد که بحث ما انتشار اخبار نیست بلکه تدبیر در خصوص هر واقعه‌ی مهم است، ممکن است در خصوص یک اتفاق برخی از مسئولین سکوت کنند ولی این سکوت هم باید یک پیوست رسانه‌ای داشته باشد، در واقع آن چیزی که به ما آسیب می‌زند جهل و ندانستن برخی از رویدادها و موضوعات است.

وی ادامه داد: در اطلاع‌رسانی و تبلیغات ضعف داریم و آن جایی که سیلی می‌خوریم و هزینه می‌دهیم در عملیات روانی است.

وی افزود: افکار عمومی مطلبی را که در فضای مجازی منتشر می‌شود می‌خواند و صحت آن موضوع را نمی‌داند و ما باید پیگیر منبع و بیان شفافیت باشیم. روشنگری در زمان رخداد موضوع توسط روابط عمومی مهم است و افکار عمومی باید ماهیت منابع نامعلوم را بداند.

در ادامه این جلسه فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی با تاکید بر مدیریت انتظارات غیر منطقی از دولت، به نقش تعاملی روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: مطابق پایش‌های انجام شده، هم‌اکنون دولت و رئیس جمهوری از اقبال بالای عمومی برخوردار هستند و این اعتماد باید از طریق تعامل مناسب میان روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها تداوم یابد.

وی با اشاره به نقش موثر اظهارات مقامات رسمی دستگاه‌های اجرایی در موضوع اختلال ایجاد شده در سامانه‌های سوخت‌رسانی کشور و آرامشی که از این طریق بر افکار عمومی وارد شد، بر لزوم معرفی یک سخنگو برای هر یک از وزارتخانه‌ها تاکید و تصریح کرد: مردم در مواجهه با شایعات و موضوعات مبهم نیازمند پاسخگویی سریع و شفاف دستگاه‌ها هستند و نقش سخنگو در این بین از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در این جلسه تعدادی از مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی کشور به بیان نقطه نظرات خود در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد