درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48055صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 10 آبان 1400 - 23:46
جزئیات طرح "اوج" بانک رفاه کارگران اعلام شد
با هدف حمایت و تامین مالی کسب و کارهای بهره‌بردار از پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و تنوع‌بخشی بیشتر به خدمات اعتباری، اجرای طرح "اوج" در بانک رفاه کارگران آغاز شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با هدف حمایت و تامین مالی کسب و کارهای بهره‌بردار از پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و تنوع‌بخشی بیشتر به خدمات اعتباری، اجرای طرح "اوج" در بانک رفاه کارگران آغاز شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه، طرح اوج (امتیاز و جایزه) در دو بخش "بسته تشویقی(برگزاری جشنواره)" و "ارائه خدمات اعتباری" به پذیرندگان فروشگاهی و دارندگان درگاه پرداخت اینترنتی(IPG)، اجرا می‌شود.


این گزارش می‌افزاید، در بخش "بسته تشویقی" طرح اوج، از طریق برگزاری جشنواره‌های فصلی، جوایزی به قید قرعه درقالب کمک هزینه نقدی رونق کسب وکار تا سقف 500 میلیون ریال به برگزیدگان واجد شرایط پرداخت می‌شود. همچنین در بخش "خدمات اعتباری" طرح نیز، تسهیلات تجاری و خرد (غیرتجاری) به مشمولان طرح پرداخت می‌شود.


علاقه‌مندان و پذیرندگان بهره‌بردار از پایانه‌های فروشگاهی بانک رفاه کارگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌برداری از مزایای طرح اوج، به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شماره 8525- 021 تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد