درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:00   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48050صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 10 آبان 1400 - 13:47
4 هدف مناسب برای تبلیغات کلیکی
خیلی از بازاریاب ها وقتی پای تعیین اهداف کمپین به میان می آید، فکر می کنند با غول مرحله آخر بازی های کامپیوتری رو به رو هستند. اگر نظر ما را بخواهید، ماجرا این قدرها هم سخت و پیچیده نیست. به همین خاطر ما در اینجا بعضی از اهداف مناسب برای تبلیغات کلیکی را برای تان فهرست کرده ایم تا کارتان از هر زمان دیگری ساده تر شود:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خیلی از بازاریاب ها وقتی پای تعیین اهداف کمپین به میان می آید، فکر می کنند با غول مرحله آخر بازی های کامپیوتری رو به رو هستند. اگر نظر ما را بخواهید، ماجرا این قدرها هم سخت و پیچیده نیست. به همین خاطر ما در اینجا بعضی از اهداف مناسب برای تبلیغات کلیکی را برای تان فهرست کرده ایم تا کارتان از هر زمان دیگری ساده تر شود:

• ایجاد آگاهی درباره برند

 

هر برندی برای فروش محصولاتش نیاز دارد مشتریان به خوبی آن را بشناسند. این طوری شما مثل ستاره های سینمایی همیشه میان مشتریان محبوب خواهید بود. بنابراین اگر بعضی از تبلیغات کلیکی تان فقط و فقط با هدف شناخت بهتر مشتریان از برندتان طراحی شود، نه تنها ایرادی ندارد، بلکه خیلی هم خوب است.

• ارائه پیشنهادهای ویژه

 

 آیا کسی را سراغ دارید که از خرید همراه با تخفیف متنفر باشد؟ بعید می دانم حتی یک نفر هم در دنیا پیدا شود که از جشنواره های تخفیف استفاده نکرده باشد. به همین خاطر طراحی تبلیغات کلیکی برای موفقیت در چنین حوزه ای پیشنهاد ویژه ما برای برندها خواهد بود. شما این طوری می توانید در یک چشم به هم زدن همه مشتریان حاضر در بازار را به سوی برندتان بکشانید و طوری میخکوب شان کنید که هیچ برند دیگری در بازار به چشم شان نیاید.

• فروش عادی محصولات

 

شما قرار نیست همیشه محصولات تان را با کلی تخفیف و شرایط ویژه به فروش برسانید. راستش را بخواهید مشتریان هم همیشه این طوری خرید نمی کنند. پس گاهی اوقات تبلیغات کلیکی تان را به طور عادی و فقط با هدف فروش بیشتر پیش روی مشتریان قرار دهید. البته یادتان نرود که قرار نیست چنین تبلیغاتی خیلی ساده طراحی شود و همچنان باید به چشم یک تبلیغ مهم به آن نگاه کنید.

• افزایش ترافیک سایت

 

استراتژی سئو دیگر آنقدر سر و صدا به پا کرده که حتی بازاریاب های آماتور هم خیلی خوب آن را بشناسند. فکر می کنم لازم به یادآوری نباشد که مهمترین نکته در افزایش سئو سایت مربوط به ترافیک مناسب سایت است. پس طراحی تبلیغات کاربردی با هدف افزایش ترافیک سایت یکی از بهترین گزینه های ممکن در دنیا خواهد بود؛ به همین سادگی!

 

منبع: forsatnet

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد