شارا- معاون صدای جمهوری اسلامی ایران گفت در عصر ارتباطات باید از شیوه جدید و نگاه نو به جای نگاه سنتی، در تبلیغات استفاده کرد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ؛ صوفی، در نشستی با مدیران شبکه رادیویی سلامت، ضمن تبریک 24 ساعته شدن این شبکه و روز پزشک، به بیان اهمیت ارتباطات و ارائه اطلاعات پرداخت و گفت: اکنون که به یاری خدا و در نتیجه فعالیت های اثر گذار برنامه سازان رادیو سلامت، این شبکه به صورت شبانه روزی با مردم است، باید تمامی توان خود را به کار گیرید و بکوشید تا نظر مخاطبان خود را که سرمایه رسانه ملی اند، جلب کنید.
معاون صدا با اشاره به این که در عصر ارتباطات به سر می بریم و روابط عمومی باید به مثابه پل ارتباطی ایفای نقش کند، افزود: روابط عمومی هم علم است و هم هنر، باید با نگاه نو به جای نگاه سنتی و با استفاده از همه ی ظرفیت های خود برای معرفی برنامه های شبکه قدم بردارید و اطلاع رسانی کنید.
ویا بیان اینکه برنامه های شبکه سلامت فقط برای ساکنان تهران پخش نمی شود تاکید کرد در تولید برنامه ها باید همه طبقات و قومیت ها بیش از پیش در نظر گرفته شوند و روابط عمومی می تواند با تبلیغات دراماکن عمومی و پر تردد نظیر فرودگاه ها وترمینال ها، این رادیو و برنامه های پرمخاطب آن را معرفی کند.
صوفی با اشاره به موفقیت برنامه های شبکه رادیویی سلامت خطاب به ابراهیمی، مدیر روابط عمومی این شبکه ، گفت: رادیو سلامت با برنامه های جذاب و اثرگذار ، مخاطبان بسیار را به خود جذب کرده است و باید همه ی برنامه های تاثیر گذار نظیر مسابقه سه نسل و رادیو کارگاه را که باعث افزایش میزان برخورداری جامعه از سلامت می شوند، بیشتر معرفی کرد.
|