درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 22:15   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4804صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 شهریور 1392 - 20:07
تاکید معاون صدا بر لزوم استفاده از روش های نوین در تبلیغات
  

شارا- معاون صدای جمهوری اسلامی ایران گفت در عصر ارتباطات باید از شیوه جدید و نگاه نو به جای نگاه سنتی، در تبلیغات استفاده کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ؛ صوفی،  در نشستی با مدیران شبکه رادیویی سلامت، ضمن تبریک 24 ساعته شدن این شبکه و روز پزشک، به بیان اهمیت ارتباطات و ارائه اطلاعات پرداخت و گفت: اکنون که به یاری خدا و در نتیجه فعالیت های اثر گذار برنامه سازان رادیو سلامت، این شبکه به صورت شبانه روزی با مردم است، باید تمامی توان خود را به کار گیرید و بکوشید تا نظر مخاطبان خود را که سرمایه رسانه ملی اند، جلب کنید.

 معاون صدا با اشاره به این که در عصر ارتباطات به سر می بریم  و روابط عمومی باید به مثابه پل ارتباطی ایفای نقش کند، افزود: روابط عمومی هم علم است و هم هنر، باید با نگاه نو  به جای نگاه سنتی و با استفاده از همه ی ظرفیت های خود برای معرفی برنامه های  شبکه قدم بردارید و اطلاع رسانی کنید.

 ویا بیان اینکه برنامه های  شبکه سلامت فقط برای ساکنان تهران پخش نمی شود تاکید کرد در تولید برنامه ها باید همه  طبقات و قومیت ها بیش از پیش در نظر گرفته شوند و روابط عمومی می تواند با تبلیغات دراماکن عمومی و پر تردد نظیر فرودگاه ها وترمینال ها،  این رادیو و برنامه های پرمخاطب آن  را معرفی کند.

  صوفی با اشاره به موفقیت برنامه های شبکه رادیویی سلامت خطاب به ابراهیمی، مدیر روابط عمومی این شبکه ، گفت: رادیو سلامت با برنامه های جذاب و اثرگذار ، مخاطبان بسیار را به خود جذب کرده است  و باید همه ی برنامه های تاثیر گذار نظیر مسابقه سه نسل و رادیو کارگاه  را که باعث  افزایش میزان برخورداری جامعه از سلامت می شوند،  بیشتر معرفی کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد