درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48039صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 9 آبان 1400 - 11:52
سمینار راهبردهای مردمداری برگزار شد
سخنران این سمینار آموزشی دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات با عنوان راهبردهای مردمداری گفت: دولت مردمی بایستی مردمداری را راهبرد اصلی کار و خدمات خود قرار دهد و برای این منظور روابط‌عمومی‌ مهمترین بخش سازمانهاست که می تواند در عملیاتی کردن مردمداری دولت را یاری کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سمینار آموزشی راهبردهای مردمداری با حضور بیش از صد نفر از مسئولان روابط‌عمومی‌  ادارات به همت اداره کل روابط‌عمومی استانداری فارس برگزار شد.


در ابتدای این سمینار، هادی بستام سرپرست اداره کل روابط‌عمومی‌  و امور بین‌الملل استانداری فارس با بیان اینکه فعالیت های آموزشی با رویکرد ارتقای روابط‌عمومی ها با دستور و حمایت استاندار فارس برگزار می شود، اظهارداشت: برنامه ریزی شده است که تا پایان سال هر ماه شاهد برگزاری این کارگاه های آموزشی باشیم.


وی با تاکید بر مردمداری، اهمیت دادن به افکار عمومی و پاسخگویی صادقانه و سریع به سئوالات و مسایل مرتبط با دستگاه متبوع را از جمله رویکرد ای روابط‌عمومی‌  ها اعلام کرد و گفت: اداره کل روابط‌عمومی‌  و امور بین‌الملل استانداری فارس برای هماهنگی میان روابط‌عمومی‌  دستگاهها و پذیرش پیشنهادات به منظور بهبود جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی‌  ها در سطح استان آمادگی دارد.


سخنران این سمینار آموزشی دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد علوم ارتباطات با عنوان راهبردهای مردمداری گفت: دولت مردمی بایستی مردمداری را راهبرد اصلی کار و خدمات خود قرار دهد و برای این منظور روابط‌عمومی‌  مهمترین بخش سازمانهاست که می تواند در عملیاتی کردن مردمداری دولت را یاری کند.


دکتر یحیایی ایله ای اظهار داشت: روابط‌عمومی‌  مروج ارزشهای سازمانی است بایستی تلاش کند تا مردم باوری، مردم شناسی و مردم یاری را در سازمانها ترویج کند.


وی بیان کرد: روابط‌عمومی‌  مشاور اول مدیر ارشد سازمان است و برای این منظور لازم است اطلاعات دقیق و درست محیط پیرامون سازمان را رصد و تحلیل و راهکارهای درست به سازمان پیشنهاد کند و نقش تصمیم سازی را در سازمان بازی کند.


مشاور و محقق روابط‌عمومی‌  در ارتباط با اهداف راهبردی روابط‌عمومی‌ گفت: اعتماد آفرینی، مشارکت جویی، امید آفرینی مثلث اهداف راهبردی روابط‌عمومی‌  است که توجه و پیگیری آنها می تواند مبنای تحولات بنیادی در سازمانهای دولتی شود.


به گفته دکتر یحیایی ایله ای روابط‌عمومی‌  ها بایستی انتشار اخبار و اطلاعات توسعه بخش و امیدبخش را سرلوحه کار رسانه ای خود قرار دهند و انتشار اخبار بی محتوا و منفی که اثری مثبت در زندگی روزمره مردم ندارد خودداری کنند.


این استاد ارتباطات تاکید کرد: امروزه در کشورهای پیشرفته دیگر کسی به سازمانها مراجعه حضوری ندارد و خدمات دولتها کاملا الکترونیکی و غیرحضوری است و این اقدام هزینه ها و مشکلات اداری و مردم را به حداقل رسانده است و اگر دولت سیزدهم روند الکترونیکی کردن خدمات دولتی را تسریع کند و در اولویت قرار دهد بخش بزرگی از رضایتمندی عمومی و اعتماد عمومی را کسب خواهد کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد