درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:41   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48038صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 9 آبان 1400 - 11:49
روابط‌عمومی‌ باید علاوه بر هدایت ارتباطی و تبلیغی جنبه عملکردی داشته باشد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: روابط‌عمومی باید علاوه بر نگرش هدایت ارتباطی و تبلیغی، به جنبه عملکردی و جایگاه مدیریتی توجه داشته باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: روابط‌عمومی باید علاوه بر نگرش هدایت ارتباطی و تبلیغی، به جنبه عملکردی و جایگاه مدیریتی توجه داشته باشد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، «سیدجواد هاشمی» امروز (۸ آبان ماه) در دیداری که مدیرکل اداره روابط‌عمومی‌  و اموربین الملل استانداری و کارکنان این اداره با وی داشت، گفت: هیچ کس جز یک روابط‌عمومی‌  حرفه ای نمی تواند، رویکرد و عملکرد آگاهی بخشی داشته باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم گذار از روابط‌عمومی‌  سنتی به روابط‌عمومی‌  تحول گرا تاکید کرد و گفت: نگاه و نگرش هدفمند، تعامل گرا و پاسخگویی بیشتر و بهتر به نیازها و خواسته ها در امر اطلاع رسانی مورد توجه باشد.

هاشمی با بیان اینکه، روابط‌عمومی‌  علاوه بر تعهد، نیازمند تخصص، تجربه، خلاقیت و ابتکار است، افزود: یک روابط‌عمومی‌  پویا و کارآمد، نقش محوری ایفا می کند.

وی با بیان اینکه، از کارگزاران روابط‌عمومی‌  انتظار عملکرد مبتنی با برنامه، هدفمند و سازنده است، تاکید کرد: روابط عمومی‌ زمانی‌ می ‌تواند نقش‌ راهبردی خود را در سازمان‌ ایفا کند که‌ در تشکیلات‌ سازمان‌ کارآمدی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، می طلبد که مدیران سازمان های دولتی با کارکردها، قدرت و اثربخشی روابط‌عمومی‌  بیشتر بهرمند شوند، تاکید کرد: جایگاه روابط‌عمومی‌  ها از سوی مدیران تقویت شود.

هاشمی استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی، بهره گیری از امکانات، ابزار و تجهیزات مورد نیاز روز و به خدمت گرفتن نیروی متخصص و آموزش نیروها را از شرایط مهم در روابط‌عمومی‌  ها بیان کرد.

وی تاکید کرد: روابط‌عمومی‌  با درک شرایط، شناسایی و تحلیل نیازهای جامعه مخاطب و مدیریت در شناخت و درک درست اهداف والای سازمانی باید یاری دهند باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد به نقش روابط‌عمومی‌  ها در حوزه های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و پدافند غیرعامل اشاره کرد و به برنامه ریزی های پژوهشی در خصوص مسائل اطلاع رسانی و فرهنگ‌ سازی در انجام ماموریت ها، وظایف و مسئولیت های روابط‌عمومی‌  و تقویت عملکردها تاکید کرد.

هاشمی افزود: مهارت های نیروی انسانی و دانش افزایی حرفه ای روابط‌عمومی‌  و برخورداری و ورود به فناوری های اطلاعاتی و ابزارهای الکترونیکی ضرورت روابط‌عمومی‌  هاست.

وی ابراز داشت: روابط‌عمومی‌  ها و جایگاه آنها باید تقویت شود تا انتظارات عمل گرایی و کارآمدی از آنها مطالبه شود.

مدیرکل روابط‌عمومی‌  و امور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم به وظیفه‌ مهم‌ روابط‌عمومی‌  ها در تولید محتوا و اطلاعات‌، انعکاس‌ و اطلاع رسانی درست به‌ مخاطبان، ارائه خدمت، مستند و تصویرسازی مثبت‌ از سازمان‌ و معرفی و تبیین خدمات، عملکردها و دستاورها تاکید کرد.

«عبدالعزیز تقی زاده» اظهار داشت: روابط عمومی‌ برای‌ توفیق‌ در وظایف‌ و ایفای‌ نقش‌ موثر خود، بایستی از ‌ویژگی هایی‌ چون مهارت های علمی‌ و عملی، احساس‌ مسئولیت ‌اخلاقی، آگاهی های روز، قدرت‌ ارتباطی، نوآوری‌ و برخورداری از تعهد و ایمان‌ به‌ حقانیت‌ افکار عمومی‌ و مخاطب‌ برخوردار باشد.

وی تاکید کرد: روابط‌عمومی‌  باید در بسیاری‌ از موارد عملا نقش‌ راهبردی‌ خود را در سازمان‌ ایفا کند، چرا که یک عنصر کمک کننده و پیش برنده در امور است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد به نقش و جایگاه ارزنده روابط‌عمومی‌  ها اشاره و عنوان کرد: روابط‌عمومی‌  ‌مجموعه ‌ای‌ با ساختار ارتباطات‌ آگاهانه‌ و برنامه‌ ریزی شده با شیوه‌های‌ علمی ‌و حتی هنری‌ در تبادل اطلاعات بین دستگاه و صاحبان رسانه است که باید توانمندی اقناع کننده مخاطب و مردم را داشته باشد.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم تا روابط‌عمومی‌  و رسانه در وحدت‌ بخشی‌ هماهنگ عمل کنند، ضمن اینکه روابط‌عمومی‌  و رسانه باید در تبلیغ‌ آشوب‌ آفرین‌، هیجانی‌، تبلیغات خاکستری و سپاه، پرهیز و منبع‌ ایجاد اعتبار در نزد مخاطب‌ باشد‌.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد