درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48033صفحه نخست » خبر یکشنبه، 8 آبان 1400 - 14:31
تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره محصولات روابط عمومی های آستان قدس رضوی
همزمان با برگزاری پانزدهمین نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی؛ برگزیدگان دومین جشنواره محصولات روابط عمومی آستان قدس رضوی در پنج بخش؛ «رسانه های مکتوب»، «مولتی مدیا»، «پوستر» «هدایا و تندیس» و «بسته بندی» معرفی شدند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره محصولات روابط‌عمومیهای آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از  روابط عمومی آستان قدس رضوی، همزمان با برگزاری پانزدهمین نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی؛ برگزیدگان دومین جشنواره محصولات روابط عمومی آستان قدس رضوی در پنج بخش؛ «رسانه های مکتوب»، «مولتی مدیا»، «پوستر» «هدایا و تندیس» و «بسته بندی» معرفی شدند.


در بخش «رسانه های مکتوب»، موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، شرکت آرایه های معماری رضوی، موسسه خدمات دارویی رضوی، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به ترتیب رتبه های اول تا سوم و شایسته تقدیر را از آن خود کردند.


بنا بر رأی هیات داوران در بخش «هدایا و تندیس» دانشگاه های علوم اسلامی رضوی موفق به کسب مقام سوم و شرکت خمیر مایه رضوی و شرکت آرد قدس رضوی شایسته تقدیر شدند.


در بخش «مولتی مدیا» هم شرکت داروسازی ثامن، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و موسسه آفرینش های هنری به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و شرکت خمیر مایه رضوی، موسسه تربیت بدنی بنیاد کرمت رضوی و شرکت فراورده های لبنی رضوی در این بخش شایسته تقدیر شدند.


در بخش پوستر نیز موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی موفق به کسب مقام گردید.


و در بخش «بسته بندی» از شرکت نان قدس رضوی تقدیر به عمل آمد.


در ادامه این مراسم که در مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم برگزار شد، مدیران و مسئولان روابط عمومی های موسسات و شرکت های تابعه آستان قدس رضوی بازدید از روند چاپ، برش، بسته بندی و.... محصولات این مرکز بازدید کردند.
لازم به ذکر است در این مراسم اعضای هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خراسان رضوی به عنوان مهمان حضور داشتند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد