درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48017صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 5 آبان 1400 - 14:50
مدیرعامل جدید بانک سپه: «بانکداری جامع» مدل بانکداری مطلوب برای سپه است
دکتر آیت اله ابراهیمی ضمن تشریح وضعیت اقتصاد ایران و حساسیت نظام پولی و بانکی، نقش بانک سپه در این عرصه را تعیین کننده توصیف و بر مسئولیت سنگین مدیران و کارکنان بانک سپه تأکید کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک سپه در نخستین روز کاری خود طی جلسه‌ای با اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل، مهمترین برنامه‌های خود را مطرح کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، دکتر آیت اله ابراهیمی ضمن تشریح وضعیت اقتصاد ایران و حساسیت نظام پولی و بانکی، نقش بانک سپه در این عرصه را تعیین کننده توصیف و بر مسئولیت سنگین مدیران و کارکنان بانک سپه تأکید کرد.


مدیرعامل بانک رمز موفقیت سپه در عرصه رقابت بین بانکی را هم‌گامی با تحولات بازار، تغییرات فناوری‌های نوین و بانکداری دیجیتال عنوان کرد و اظهار داشت: نهادی که سازوکارهای این تحول بنیادین را با بهره‌گیری از برنامه‌ریزی راهبردی نهادینه نکند، در بازار کسب و کار محکوم به شکست است.


وی با بیان اینکه شرایط حساس کنونی برای بانک به مثابه یک پیچ تاریخی است که با پشت سرگذاشتن بخشی از امور اداری و مدیریتی در حوزه ادغام، با همت مضاعف و بسیج امکانات فکری و سازمانی می‌توان آینده روشنی برای نخستین بانک ایرانی به تصویر کشید.


دکتر ابراهیمی با تأکید بر نقشه راه بانکداری دیجیتال از طرحی نو در حوزه کسب ‌وکار خبر داد و افزود: بهره‌مندی کامل از فرصت‌ها و نقاط قوت، سپه را بانکی منحصر به فرد خواهد کرد که شبیه هیچ‌کدام از نمونه های بانکهای ادغامی دنیا نیست.


وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: سرنوشت بانک سپه در این عرصه مهم تاریخی، در دستان توانمند سرمایه انسانی کارآمد، جوان و با انگیزه‌ای است که با تعلق خاطر سازمانی مثال‌زدنی و تلاش مجاهدانه، برگ زرین دیگری را در نظام بانکی کشور رقم خواهند زد.


مدیرعامل بانک برنامه‌محوری و تمرکز بر کسب‌ وکار بانکی را رویکردی نوین در بانک سپه خواند و گفت: بانکداری دیجیتال سپه در آینده نزدیک خواهد درخشید.


وی با تشریح وضعیت فعلی، استراتژی محوری بانک را به دو بخش مهمِ تقسیم و عنوان کرد: باید این قابلیت را داشته باشیم که هم زمان از یک طرف عملیات بانکی و کسب ‌وکار فعلی را به نحو مطلوب انجام و رضایت خاطر مشتریان را جلب کنیم و از سوی دیگر با تأکید بر پژوهش و اکتشاف، آینده را مطابق با مبانی بانکداری دیجیتال ترسیم و عملیاتی کنیم.


دکتر ابراهیمی در بخش دیگری از مباحث بانکی، به تشریح مدل کسب‌ وکار در بانک سپه پرداخت و با تأکید بر استراتژی مطمح نظر براساس مطالعات انجام شده و اجماع مدیران ارشد بانک، مدل بانکداری مطلوب بانک سپه را «بانکداری جامع» معرفی کرد.


مدیرعامل بانک با اشاره به ادغام صورت گرفته و به‌وجود آمدن فرصتهای راهبردی در سپه، ابراز داشت: تنها بانک سپه این ظرفیت را در کشور دارد که مدل «بانکداری جامع» را به شکل کامل نهادینه و عملیاتی کند.


وی ضمن تشریح نکات مهم و راهبردی، خواستار بومی‌سازی ساختارهای بانکداری جامع در سپه شد وگفت: با توجه به وضعیت خاص نظام بانکداری بدون ربا، فرهنگ، ساختار و... در ایران اسلامی این مهم الزامی است و باید با همراهی و هم اندیشی مدیران، نخبگان، کارکنان توانمند و کارآمد بانک مدل مطلوب آن، تدوین و اجرایی شود.


دکتر ابراهیمی افزود: این اقدام مهم می تواند نیروی انسانی بانک را هدفمند کرده و با ایجاد هم‌افزایی در بانک، دستیابی به اهداف تعیین شده را تسهیل کند.


مدیرعامل بانک کارآفرینیِ همراه با ارزش افزوده را حاصل بهره گیری مطلوب از کارکنان توانمند دانست و اظهار داشت: بهره گیری مطلوب از نیروی انسانی با تمرکز بر ایجاد ارزش افزوده در اولویت بانک بوده در نتیجه عرصه سازمان برای کمک سرمایه های انسانی بانک در جهت رشد و شکوفایی آماده است.


وی با اشاره به ضرورت کارآفرینی برای بانک، خواستار ارائه طرح‌هایی شد که ضمن کمک به ساماندهی نیروی انسانی، ارزش افزوده ایجاد نموده، منطقه تولید را در مبانی اقتصادی، به سمت نقطه بهینه ببرد و از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را نمایند.


دکتر ابراهیمی با بیان اینکه 76 درصد نیروی انسانی بانک را کارکنانی با سابقه خدمتی کمتر از 20 سال تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: حضور نیروهای جوان، بزرگ‌ترین نقطه قوت و فرصت برای بانک سپه است، سرمایه‌ای عظیم و فرصتی استثنایی که باید از آن در جهت اعتلای هرچه بیشتر بانک سپه و ایجاد تحرک در بانک استفاده کرد.


مدیرعامل بانک سپه ادامه داد: شایسته سالاری و به‌کارگیری مناسب سرمایه انسانی و همسو کردن تلاش‌های آنان با اهداف استراتژیک بانک از اهمیتی حیاتی برخوردار است که به‌زودی این مهم در بانک با اجماع همکاران به سرانجام خواهد رسید.
وی با طرح موضوعات مهم و اولویت دار بانک نظیر؛ ساماندهی نیروی انسانی، ساختار سازمانی مطلوب، برنامه تحول فناوری اطلاعات، نهایی نمودن امور مربوط به ادغام، تأمین مطلوب درخواست ذینفعان، طراحی خطوط کلی کسب‌وکار، تدوین برنامه‌های استراتژیک، نهادینه‌کردن نظام انگیزشی بر مبنای مدیریت ارزیابی عملکرد، کسب‌وکار امور بین‌الملل، مدیریت سودآوری بانک و ... از اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل درخواست کرد نظر خود را درخصوص مباحث مطرح شده، ارائه کنند.


دکتر ابراهیمی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه مدیرعامل، قائم مقام، هیأت مدیره، هیات عامل و همه مدیران سابق بانک سپه، ابراز امیدواری کرد: با تشکیل کمیته‌ها، کارگروه‌های تخصصی و اقدامات ضربتی در خصوص موضوعات مهم و اولویت‌دار بانک با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های درون و برون ‌سازمانی، دوره گذار را مرتفع و ضمن تدوین برنامه‌های‌ راهبردی و بلندمدت بانک، از ابتدای سال 1401 آنها را به یاری خداوند متعال و همت کارکنان، نهادینه و عملیاتی خواهیم کرد.


شایان ذکر است در این جلسه، اعضای هیأت مدیره ضمن طرح نقطه نظرات خود و تشریح برخی ابعاد بانک درخصوص اصول ترسیم شده آقای دکتر ابراهیمی، آمادگی کامل تمامی سطوح سازمان را برای همراهی با برنامه‌های مدیرعامل جدید بانک سپه و تعالی این بانک اعلام کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد