درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:19   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48016صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 5 آبان 1400 - 14:01
تلاش فیس‌بوک برای جذب بیشتر جوان‌ترها و رقابت با تیک‌تاک
فیسبوک می‌خواهد فعالیت و نیروی خود را بیشتر روی کاربران جوان تمرکز کند. مارک زاکربرگ، موسس و رئیس این شبکه گفته است، "همه برنامه‌های گروه با هدف تبدیل شدن به بهترین خدمات برای جوانان ۱۸ تا ۲۹ متمرکز است و نه بهینه‌سازی برای جذب عده بیشتری از افراد مسن".
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فیس‌بوک قصد دارد در رقابت با پلتفرم‌هایی مانند تیک‌تاک تمرکز خود را بر ویدیوهای کوتاه بگذارد و این شبکه را برای جوان‌ها جذاب‌تر کند. زاکربرگ انتقادهایی را که اخیر از فیس‌بوک شده است یک کمپین دانسته و آنها را رد می‌کند.

به گزارش شارا به نقل از وله،
فیسبوک می‌خواهد فعالیت و نیروی خود را بیشتر روی کاربران جوان تمرکز کند. مارک زاکربرگ، موسس و رئیس این شبکه گفته است، "همه برنامه‌های گروه با هدف تبدیل شدن به بهترین خدمات برای جوانان ۱۸ تا ۲۹ متمرکز است و نه بهینه‌سازی برای جذب عده بیشتری از افراد مسن".

هم‌زمان، فیس‌بوک قصد دارد میلیاردها دلار برای ساختن یک دنیای مجازی به نام "متاورس" سرمایه‌گذاری کرده و برای آن ۱۰ هزار کارشناس زبده فناوری اطلاعات در کشورهای اتحادیه اروپا استخدام کند. این تلاش‌ها تا حد زیادی برای رقابت با محبوبیت روزافزون شبکه اجتماعی تیک‌تاک (TikTok) است که زاکربرگ از آن به عنوان یکی از قدرترین رقبای خود یاد کرده است.

تیک‌تاک که تمرکزش به ویژه بر کلیپ‌های ویدئویی کوتاه است، توانسته با این فرمت از فیس‌بوک و اینستاگرام بویژه در میان نوجوانان و جوانان پیشی بگیرد. تازه‌ترین پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ۶۰ درصد از درآمد تبلیغات ویدیویی از کلیپ‌های کمتر از ۱۵ ثانیه به دست می‌آید.

ممکن است این مرحله در کوتاه مدت، منجر به کاهش کاربران فیس‌بوک شود، اما زاکربرگ "جوان سازی" را در دراز مدت، گام درستی ارزیابی می‌کند. به گفته او اجرای کامل این تغییرات احتمالا "سال‌ها طول می‌کشد". آخرین اسناد داخلی فیس بوک که به بیرون درز کرده شامل تحلیل‌هایی است که نشان می‌دهد این پلتفرم در بین جوانان ایالات متحده از جذابیت کمتری برخوردار است.

برنامه‌های جدید فیس‌بوک درست هنگامی اعلام می‌شود که این شبکه اجتماعی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. اخیرا وال‌استریت ژورنال انتقادهای فرانسس هاگن، یکی از همکاران پیشین شبکه فیس‌بوک را منتشر کرده که هاگن در آنها از جمله گفته است، "فیس‌بوک با نشر دست‌چین شده اخبار بر آن است تا کاربران را خشمگین ساخته و از این طریق آن‌ها را به فعالیت بیشتر در این شبکه ترغیب کند".

به گفته هاگن "فیسبوک سود را بر رفاه مردم مقدم می‌داند". زاکربرگ انتقادهای فرانسس هاگن را "بی پایه و غیرمنطقی" خوانده و آن را بخشی از یک "تلاش هماهنگ" علیه فیسبوک دانسته است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد