![](http://www.shara.ir/media/image/1400/08/01/2888567-healthcare.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| همهگیری کووید ۱۹، کار رهبران ارتباطات در سراسر جهان را تغییر داده است. همهگیری کووید ۱۹، همچنین در 18 ماه گذشته نحوه عملکرد شرکت ها و نحوه ارتباط آنها را به طور اساسی تغییر داده است.
همهگیری کووید ۱۹ کار دیگری هم کرد. زمان را تغییر داد به همان اندازه که به نظر می رسید زندگی کند می شود، نیاز به ارتباطات نیز افزایش می یابد و سه مسئله حیاتی راه آنها را به بالای لیست اولویت های هر سازمانی رساند و از آن زمان به بعد وجود دارد:
1. تنوع، برابری و شمول.
سالهاست که شرکتها در مورد تنوع صحبت می کنند، اما بسیار سطحی. گفتن اینکه به تنوع اهمیت می دهید تحسین برانگیز است، اما امروزه شرکت ها در واقع باید کاری در این زمینه انجام دهند - و این شامل حقوق کارکنان، صاحبان سهام و به طور کلی ذینفعان می شود.
2. محیط زیست، اجتماع و حکمرانی.
همه می دانیم که مشتریان، کارکنان و جوامع به پایداری، تنوع و شفافیت اهمیت زیادی می دهند.
3. فرهنگ.
فرهنگ شرکت یکی از مواردی است که مردم همیشه در مورد آن صحبت می کنند، اما به شیوه ای مبهم.
مشارکت کارکنان را فراموش کنید. فرهنگ در حال حاضر به یک موضوع مهم تبدیل شده است - و شاید این بزرگترین مسئله ای باشد که امروزه شرکت ها با آن روبرو هستند.
منبع: شارا - شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)
|