درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47974صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 27 مهر 1400 - 16:10
نشریات تخصصی، دیده‌بان موثق وزارت جهاد کشاورزی هستند
نشست مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نشریات تخصصی بخش کشاورزی دیده‌بان موثق و امین وزارتخانه هستند و مشکلات بخش را با نگاه دقیق و تحلیل منصفانه و درست به مخاطبان بخش انتقال می دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نشریات تخصصی بخش کشاورزی دیده‌بان موثق و امین وزارتخانه هستند و مشکلات بخش را با نگاه دقیق و تحلیل منصفانه و درست به مخاطبان بخش انتقال می دهند.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در نشست صمیمانه با مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی که امروز در سالن شهیدان نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با گرامی داشت یاد دکتر "یوسف قریب" پیشکسوت فقید نشریات تخصصی کشاورزی و مدیرمسئول ماهنامه دهاتی، اظهار کرد: نقد وظیفه رسانه است و رسانه های بخش کشاورزی باید با نقد منصفانه مسئولان را در رسیدن به هدف تامین امنیت غذایی در کشور یاری کند.

وی ادامه داد: نشریات تخصصی بخش کشاورزی دیده بان موثق و امین وزارتخانه هستند و مشکلات بخش را با نگاه دقیق و تحلیل منصفانه و درست به مخاطبان بخش انتقال می دهند.

رضازاده، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی نهاد سیاسی نیست و باید به این موضوع آگاهی داشته باشیم که خبر یا گزارش ما بر روی محصولات و کالاهای اساسی موثر است بنابراین لازم است مراقب باشیم نگاه سیاسی خود را به سفره مردم گره نزنیم.

وی گفت: نشریات تخصصی کمک کنند التهاب در بازار را کاهش دهیم و نظام عرضه و تقاضا را با ثبات و پایداری حفظ کنیم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، هر اقدامی که موجب کاهش قیمت اقلام اساسی سفره مردم و بهبود معیشت آنان شود، لازم است برجسته شود.

وی بابیان این که پایداری تولید خط قرمز وزرات جهاد کشاورزی است، ادامه داد: با پایداری تولید، تامین اقلام مورد نیاز سفره مردم و تعیین قیمت منصفانه برای مصرف کننده امکان پذیر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد