درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47973صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 27 مهر 1400 - 12:00
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس معارفه شد
شهردار بندرعباس با تاکید بر توجه ویژه به حوزه روابط عمومی و تقویت امکانات و تجهیزات، تصریح کرد: شهرداری باید از روزمرگی خارج شود و روابط عمومی‌ها در این مسئله نقش مهمی دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در مراسمی با حضور شهردار بندرعباس و مدیران روابط‌عمومی مناطق و سازمان‌های شهرداری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل این شهرداری معارفه شد.

به گزارش شارا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی در این جلسه اظهار کرد: حوزه رسانه و روابط عمومی ها فعالیت گسترده‌تری خواهد داشت.


وی افزود: انعکاس رسانه‌ای و اجتماعی فعالیت‌های بخش‌های مختلف شهرداری از سوی روابط عمومی‌ها یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.


شهردار بندرعباس با تاکید بر رصد مجموع رسانه‌های مجازی، مکتوب و خصوصا فضای مجازی، گفت: در شرایطی که رسانه حرف اول همه محافل را می‌زند، در این حوزه نیازمند فعالیت و جدیت بیشتر هستیم.


نوبانی ادامه داد: تمام شهروندان باید نسبت به تلاش‌های شهرداری مطلع شوند که وظیفه آن بر عهده روابط عمومی‌هاست.


شهردار بندرعباس با اشاره به ضرورت تعامل با همه رسانه‌های استان، بزرگان رسانه‌ای و فعالان این عرصه، عنوان کرد: با هیچ رسانه‌ای مشکل نداریم و در برابر رسانه‌های منتقد جبهه نمی‌گیریم.


نوبانی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها نیز باید با همین شیوه عمل کنند و در برابر انتقادات، تنها باید انعکاس اخبار صحیح و شفاف پاسخگو خواهیم بود.


این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: رضایت جامعه هدف که همان شهروندان هستند و ایجاد آرامش با عملکرد مثبت و مسئولانه باید در دستور کار همه بخش‌های شهرداری باشد.


شهردار بندرعباس با تاکید بر توجه ویژه به حوزه روابط عمومی و تقویت امکانات و تجهیزات، تصریح کرد: شهرداری باید از روزمرگی خارج شود و روابط عمومی‌ها در این مسئله نقش مهمی دارد.


وی از روابط‌عمومی‌ها بازوی مهم شهرداری یاد کرد و افزود: آموزش تخصصی کارکنان روابط عمومی و توجه به بسته‌های تشویقی نیز باید جزو برنامه‌های مدیر جدید این حوزه باشد.


نوبانی در بخش دیگری از سخنانش نیز اظهار کرد: ارزیابی هوشمند عملکرد همه بخش‌های شهرداری در دستور کار قرار دارد.


مریم پاسالار، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس نیز در این نشست اظهار کرد: بکارگیری نیروهای متخصص و نیروسازی صورت گرفته در حوزه روابط عمومی شهرداری نتیجه تلاش مدیران سابق این حوزه است.


وی با تاکید بر تعامل با رسانه‌ها تاکید کرد: احساس وظیفه در حوزه روابط عمومی باعث حفظ آبروی مجموعه می‌شود.


اضافه می‌شود، در این جلسه ضمن قدردانی از حامد رضوانی سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مریم پاسالار به عنوان سرپرست جدید این حوزه معارفه شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد