درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:14   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47962صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 26 مهر 1400 - 14:47
کتاب "اصول و فنون گویندگی؛ مجری گری؛ سخنوری و فن بیان" بزودی منتشر می‌شود
کتاب "اصول و فنون گویندگی؛ مجری گری؛ سخنوری و فن" بیان نوشته دکتر حسن خسروی و همکاران بزودی توسط انتشارات موسسه کارگزار روابط عمومی چاپ و منتشر می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب "اصول و فنون گویندگی؛ مجری گری؛ سخنوری و فن" بیان نوشته دکتر حسن خسروی و همکاران بزودی توسط انتشارات موسسه کارگزار روابط عمومی چاپ و منتشر می‌شود.


به گزارش شارا، حسن خسروی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران ( شارا ) در باره هدف از نگارش این کتاب اظهار داشت: انسان از دو موهبت و نعمت بسیار مهم نسبت به سایر جانداران عالم برخوردار است. نعمت تکلم و نعمت تعقل. انسانها فکر می‌کنند و حرف می‌زنند و به کمک اندام و عضو بسیار مهمی به نام " زبان" است که ما با یکدیگر سخن می‌گوییم و ارتباط برقرار میکنیم. سخن گفتن و حرف زدن می‌تواند نشان دهنده شخصیت ؛ بینش ؛ باورها و انتظارات ما باشد. راه اصلی آشنایی ؛ ورود و نفوذ ما در دیگران با کمک زبان و سخن گفتن و حرف زدن است. کلمات و سخنان ما می‌توانند زنده کننده یا کشنده بوده و باعث تخریب یا آبادانی کسی یا جایی شود. کلمات ؛ جادو می‌کنند و می‌توانند دشمن را به مخالف و مخالف را به موافق تبدیل کنند. بسیاری از اختلافات مدیران با کارکنان ؛ والدین با فرزندان ؛ همکاران و همسایه ها و... با یکدیگر ؛ اغلب ریشه در نوع و نحوه گفتگو و سخن گفتن و حرف زدن ما با هم دارند.


بسیاری از اختلافات زناشویی و طلاق‌های عاطفی و واقعی ؛ شلوغ بودن کلانتری‌ها ؛ دادگاه‌ها و... ناشی از اثرات کلمات و گفتارها و سخنان ماست. خیلی از مدیران موفق شرکت‌ها ؛ اصول و فنون سخنرانی و سخنوری را نمی‌دانند ؛ فلذا در هنگام ارائه گزارش به مجمع عمومی یا هیات مدیره نمی‌توانند از عملکرد موفق خود بطور اثربخش دفاع کنند و از این منظر انسان‌هایی ضعیف تلقی می‌شوند. بسیاری از اساتید و معلمان عزیز ؛ اصول فن بیان و گویندگی و سخنوری را نمی‌دانند و بدین ترتیب؛ کلاس درس و بحثشان جاذبه و کارآمدی لازم و کافی را ندارد. همه ما انسانها به شکلی نیازمند آموزش و کسب مهارت در زمینه اصول و فنون سخنوری ؛ گویندگی و... هستیم. این یک هنر بزرگ است که بتوانید کلمات ؛ سخنان و گفتار خود را جوری هنرمندانه و با سلیقه کنار هم بچینید که بالاترین تاثیر ممکنه را داشته باشند و این یعنی موفقیت و سرآمد بودن.

 

این کتاب برای تحقق این هدف و مقصود مهم به رشته تحریر در آمده و بدور از هرگونه ادعایی ؛ امید است برای همگان مفید واقع شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد