درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47954صفحه نخست » دوشنبه، 26 مهر 1400 - 09:48
هند خواستار قانونمند‌‌شدن پلت‌فرم‌های پخش محتوا و رمزارز
یک گروه قدرتمند و ملی‌گرای هندو که با حزب حاکم هندوستان نیز مرتبط است، خواستار کنترل پلت‌فرم‌های پخش محتوا و رمزارز شده و قانون‌گذاری در این زمینه را حیاتی می‌داند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یک گروه قدرتمند و ملی‌گرای هندو که با حزب حاکم هندوستان نیز مرتبط است، خواستار کنترل پلت‌فرم‌های پخش محتوا و رمزارز شده و قانون‌گذاری در این زمینه را حیاتی می‌داند.
 
 به گزارش مهر به نقل از رویترز، «موهان بهاوات» رئیس سازمان ملی‌گرای Rashtriya Swayamsevak Sangh در هندوستان می‌گوید: اکنون نیاز است این حوزه برای بهبود جامعه قانونمند شود. این سازمان در حقیقت مادر حزب بهاراتیا جاناتا (حزب نارندرا مودی نخست‌وزیر هند) به‌حساب می‌آید. این درحالی است که در برخی ایالت‌های هند پلت‌فرم‌های پخش محتوا مانند
نت‌فلیکس و پرایم ویدئو آمازون به دلیل محتوای تهییج‌کننده خشونت و اهانت‌آمیز علیه جمعیت هندوی این کشور با شکایات و تحقیقات پلیس روبه‌رو شده‌اند.
 
 باگوات در یک سخنرانی گفت: ارزی مانند بیت‌کوین مشخص نیست کدام کشور آن را کنترل یا بر آن نظارت می‌کند. دولت باید در این زمینه کاری انجام دهد. دولت نارندرا مودی بیشتر اوقات برای سیاستگذاری از این گروه هندو کمک می‌گیرد، اما برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها باید به مرجع دیگری ارجاع داده شوند.
 
 در اوایل سال‌جاری میلادی دولت هند لایحه‌ای درباره ممنوعیت تجارت و نگهداری رمزارز را آماده کرد اما به پارلمان تحویل نداد. به گفته رسانه‌های محلی، دولت در پی وضع مالیات بر تجارت، صرافی، تاجران و وکلایی است که از رمزارز در این کشور پشتیبانی می‌کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد