درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47920صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 21 مهر 1400 - 17:52
مدیر‌کل روابط‌عمومی‌ وزارت علوم: اخلاق حرفه‌ای، همدلی سازمانی و نگاه تخصصی شرط موفقیت روابط عمومی‌هاست
مدیر‌کل روابط‌عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به شاخص‌های روابط‌عمومی‌ موفق، اخلاق حرفه‌ای، همدلی سازمانی و نگاه تخصصی را از مهمترین شروط موفقیت روابط عمومی‌ها دانست.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر‌کل روابط‌عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به شاخص‌های روابط‌عمومی‌ موفق، اخلاق حرفه‌ای، همدلی سازمانی و نگاه تخصصی را از مهمترین شروط موفقیت روابط عمومی‌ها دانست.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره ‌کل روابط‌عمومی‌ وزارت علوم، کارگاه آموزشی «ارتباطات انسانی و نقش آن در روابط‌عمومی‌» روابط‌عمومی‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری منطقه ۲ کشور به میزبانی پارک علم و فناوری گلستان و با دستور کار تدوین برنامه فعالیت‌های یکساله و بررسی راهکارهای تسریع در تقویت جایگاه روابط‌عمومی‌ برگزار شد.
 
 دکتر ندا شفیعی در ابتدای این نشست ضمن تشکر از میزبانی پارک علم و فناوری گلستان و دبیر روابط عمومی‌های منطقه ۲ کشور که برای برگزاری سلسله نشست‌های مجازی تخصصی، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند، گفت: برقراری ارتباط و تعامل خوب و سازنده یک اصل مهم و تاثیرگذار در فعالیت روابط‌عمومی‌ است. به عبارتی مدیران و مسئولان روابط‌عمومی‌ قبل از هر مهارت دیگری در ابتدا باید به برقراری ارتباط و داشتن تعامل خوب توجه داشته باشند. این تعامل مناسب است که زمینه انجام کارهای تیمی موفق را فراهم می‌کند.
 
 وی همچنین با اشاره به اینکه اخلاق حرفه‌ای در روابط‌عمومی‌ نیز یکی دیگر از شاخص‌های موفقیت روابط‌عمومی‌ است، افزود: اخلاق حرفه‌ای، در کنار همدلی سازمانی و تخصص‌گرایی، از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت روابط عمومی‌هاست.
 
 دکتر حامد رضایی معاون فناوری پارک علم و فناوری گلستان نیز در سخنانی کوتاه، با تاکید بر نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌ در پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌های کشور عنوان کرد: هر نوع قضاوت و برداشت از سازمان نتیجه عملکرد روابط‌عمومی‌ است. باید بدانیم که روابط عمومی‌ها تنها مسئول رسانه نیستند و نباید صرفاً انجام امور رسانه‌ای را از آنان انتظار داشت.
 
 وی افزود: از آنجائیکه روابط‌عمومی‌ پل ارتباطی بین سازمان و محیط بیرون است. چرخه اطلاعاتی بین سازمان و فضای رسانه‌ای و جامعه توسط روابط‌عمومی‌ انجام می‌شود. لذا روابط‌عمومی‌ باید تلاش کند تا مروج فرهنگ سازمانی باشد.
 
 دکتر رضایی با تاکید بر ضرورت آینده‌نگری در روابط عمومی‌ها اظهار داشت: نقش آینده نگری و بحران ستیزی و دفاع از حیثیت اجتماعی پارک‌های علم و فناوری در فضای رسانه‌ای و ارتقا فرهنگ سازمانی از مهمترین وظایف روابط‌عمومی‌ است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد