درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47918صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 21 مهر 1400 - 17:09
لزوم تدوین راهبردها و استراتژی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق
مدیرکل دفتر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو از تشکیل شورای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه ستادی وزارت نیرو و تمامی استان‌های کشور خبر داد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل دفتر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو از تشکیل شورای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه ستادی وزارت نیرو و تمامی استان‌های کشور خبر داد.


به ‌گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی‌اکبر کاظمی" صبح امروز در نخستین نشست خود با شورای انسجام بخشی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق، با بیان اینکه باید بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل استان‌ها استفاده لازم را بکنیم، اظهار کرد: تهیه و تدوین راهبرد‌ها و استراتژی‌ها، برنامه عملیاتی، تولید محتوا و انتشار به‌هنگام و به‌جا بر اساس مخاطب شناسی، از جمله وظایفی است که بایستی در روابط‌عمومی‌ انجام دهیم.


وی اضافه کرد: در قسمت استراتژی‌ها و راهبرد‌ها، هدف‌ها مشخص می‌شود که البته در برخی مواقع این اهداف قابل تغییر یا اصلاح هستند.


به‌گفته مدیرکل دفتر روابط‌عمومی‌ و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، کم‌توجهی مدیریتی به روابط‌عمومی‌ها و بودجه جزو مشکلات مهم مطرح می‌شود.


وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ای موفق است که قدرتمند باشد، ادامه داد: باید ابزار قدرت را خودمان با امکانات موجود فراهم کنیم.


کاظمی با اشاره به نگاه ویژه وزیر نیرو به روابط‌عمومی‌ خاطرنشان کرد: قطعا وزیری که روابط‌عمومی آن عضو شورای معاونان و عضو شوراهای مختلف است و زمان بسیار زیادی را در شورای معاونان به اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی در حل بحران‌ها اختصاص می‌دهد، نشان‌دهنده ارتباط خوب مقام عالی وزارت با این بخش و بیانگر حل بخش عمده‌ای از مشکلات است.


وی گفت: بهره‌وری در هر اموری چه در حوزه تولید، سیاست، فرهنگ و اطلاع‌رسانی امری بسیار مهم است که از آن غافل شدیم. باید در بهره‌وری‌ها پیشقدم شویم تا با استفاده از امکانات موجود بهترین عملکرد را داشته باشیم.


کاظمی با بیان اینکه باید از امکانات و ابزار اطلاع‌رسانی که در اختیار دارید، استفاده بهینه داشته باشید، ادامه داد: باید با هم‌افزایی امکانات موجود مانند شبکه‌های استانی، بیلبورد‌ها، تلویزیون‌های شهری، فضای مجازی و غیره کار را به سمت استفاده بهره‌ور پیش‌ ببریم.


مدیرکل دفتر روابط‌عمومی‌ و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو تولید محتوا را کار سهل و آسانی ندانست و افزود: اینکه کدام موضوع را "کی"، "کجا" و "چگونه" بگوییم بسیار مهم است. باید برای تولید محتوا در قسمت‌ها و بخش‌های مختلف گام‌های اساسی برداریم.


وی به اشتراک‌گذاری تجربیات را از دیگر اقدامات مهم دانست و گفت: تجربیات مختلفی که طی این سال‌ها در زمینه تولید محتوا، اجرای برنامه‌ها، ارتباط با مخاطبان و غیره داریم را باید با یکدیگر به اشتراک بگذاریم چراکه این مهم به‌عنوان یک نکته اساسی، تاثیرگذاری بسزایی در کار خواهد داشت.


کاظمی با اشاره به مهم‌ترین چالش وزارت نیرو در ماه‌های آینده گفت: اساسی‌ترین موضوع روبروی وزارت نیرو در ماه‌های آتی، بحران زمستان و تابستان آینده در حوزه‌هایی مثل کشاورزی، آب شرب و تامین برق است.


به گفته وی، شناسایی و تحلیل چالش‌ها و توانایی ارائه راهکارهای رسانه‌ای در سراسر استان‌ها امری واجب بوده و می‌تواند رسانه را در امور دیگری مثل تولید محتوا یاری کند.


مدیرکل دفتر روابط‌عمومی‌ و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو از تشکیل شورای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه ستادی وزارت نیرو خبر داد و گفت: همکاران ما در تمامی استان‌ها باید متناظر این شورا را تشکیل دهند.


وی تصریح کرد: جشنواره‌ها و ارزیابی‌ها به صورت مستمر برگزار شده و ادامه خواهد داشت و نتیجه هم باید کاملا عادلانه و به درستی شکل بگیرد.


کاظمی در یادآور شد: ارتباط بین شرکت‌ها و حوزه ستادی باید به صورت مستمر ادامه پیدا کرده و هم‌افزایی‌های لازم صورت پذیرد.


مدیرکل دفتر روابط‌عمومی‌ و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو در پایان، ضمن تاکید بر تعامل با رسانه‌ها، خبرنگاران و ذینفعان، انعکاس و انتقال نظرات، انتظارات و آنچه ذینفعان انتظار دارند را به تصمیم‌گیران در استان خواستار شد.
 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد