درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47838صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 13 مهر 1400 - 07:46
پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: تقویت نقش تنظیم‌گری روابط و اطلاع‌رسانی در دو حوزه درون و برون‌سازمانی
روابط‌عمومی‌ها نقش تنظیم‌گری روابط و اطلاع‌رسانی در دو حوزه درون و برون‌سازمانی را به‌عهده دارند که غفلت از هر کدام از این حوزه‌ها عملا تاثیر عملکرد بهینه سازمان را به‌شدت کاهش خواهد داد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی‌ها نقش تنظیم‌گری روابط و اطلاع‌رسانی در دو حوزه درون و برون‌سازمانی را به‌عهده دارند که غفلت از هر کدام از این حوزه‌ها عملا تاثیر عملکرد بهینه سازمان را به‌شدت کاهش خواهد داد.

 

متاسفانه یکی از مهمترین آسیب‌های حوزه روابط‌عمومی عدم درک درست این مسئله توسط مدیران ارشد بوده که نتیجه آن کم‌رنگ شدن و حتی بی‌اثر شدن نقش و کارکرد روابط‌عمومی چه در درون سازمان و چه خارج از سازمان بوده است.

 

دولت باید به این نکته کلیدی توجه کند که بخش عظیمی از جامعه یا کارمند دولت هستند و یا با سازمان‌های دولتی در ارتباط هستند و از اینرو روابط‌عمومی اگر بتواند تنظیم‌گری محیط درون سازمان و اقناع کارکنان و مخاطبان سازمان را به‌خوبی انجام دهد، عملا بخش مهمی از اهداف دولت در اقناع جامعه را پوشش داده است که در نتیجه اقناع افکار عمومی و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای راحت‌تر و تاثیرگذارتر خواهد شد.

 

مجید بوجارزاده رییس روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران
دانشجوی دکترای مدیریت رسانه(تدوین پایان نامه)
 

 

 

5

 

منتظر نظر شما هم هستیم:
نظر ارزشمندتان را به نشانی الکترونیکی info@kpri.ir  ارسال فرمایید.


به همراه عکس:

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بستر اعتلای هر چه بیشتر "روابط‌عمومی ایران" را فراهم کند؟ فقط یک عامل به اضافه 5 خط توضیح. تمام: "مهمترین توصیه شما به دولت جدید".

 

شارا: www.shara.ir
فروشگاه روابط‌عمومی‌: www.kpri.ir


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد