درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47814صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 7 مهر 1400 - 21:29
پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ضرورت توجه به سازمان‌های مردم نهاد در روابط‌عمومی‌
در کشور ما نهادی توانمند و فراگیر یه عنوان مرجعی امین و صاحب‌نظر وجود ندارد تا مسئولیت نظارت و راهبری حرفه‌ای هنر و فن روابط‌عمومی‌ را در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی عهده‌دار شود. این نهاد مرجع از تلاش و تاثیرگذاری انجمن‌های روابط‌عمومی شکل گرفته در ادوار گذشته نه تنها کم نمی‌کند بلکه تکمیل کننده ظرفیت و باعث افزایش توانمندی آنها نیز خواهد بود.
  

 

 

روابط‌عمومی‌ در کشور ما به‌تدریج اهمیت و تاثیرگذاری خود را در نهادها وسازمان‌های مختلف پیدا کرده است.


لازمه تداوم این روند شکل‌گیری، رشد و توسعه فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در سطخ ملی و بین‌المللی است.

 

در کشور ما نهادی توانمند و فراگیر به عنوان مرجعی امین و صاحب‌نظر وجود ندارد تا مسئولیت نظارت و راهبری حرفه‌ای هنر و فن روابط‌عمومی‌ را در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی عهده‌دار شود.

 

این نهاد مرجع از تلاش و تاثیرگذاری انجمن‌های روابط‌عمومی شکل گرفته در ادوار گذشته نه تنها کم نمی‌کند بلکه تکمیل کننده ظرفیت و باعث افزایش توانمندی آنها نیز خواهد بود.


انتظار این است که با خرد جمعی و دوری از فاصله‌هایی که وجود دارد، تمامی انجمن‌های تخصصی روابط‌عمومی به فکر شکل‌گیری نهاد مرجع مورد نظر باشند.


جواد قاسمی  دبیر انجمن روابط‌عمومی‌ ایران
 

1
 

 

منتظر نظر شما هم هستیم:

به نشانی الکترونیکی info@kpri.ir  ارسال فرمایید.

 

به همراه عکس:

 

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بستر اعتلای هر چه بیشتر "روابط‌عمومی ایران" را فراهم کند؟ فقط یک عامل به اضافه 5 خط توضیح. تمام: "مهمترین توصیه شما به دولت جدید".

 


 

شارا: www.shara.ir

فروشگاه روابط‌عمومی‌: www.kpri.ir



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد