درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 03:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47747صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 شهریور 1400 - 15:42
برگزیدگان سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برق حرارتی معرفی شدند
در این دوره از جشنواره تعداد ۱۲۵ اثر در ۵ محور انتشارات، فیلم، عکس، فعالیت خلاقانه و خبر به دبیرخانه رسیده بود که پس از بررسی آثار رسیده، هیئت داوران تصمیم گرفت این آثار در دو سطح برتر و شایسته تقدیر ارزیابی و داوری شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در این دوره از جشنواره تعداد ۱۲۵ اثر در ۵ محور انتشارات، فیلم، عکس، فعالیت خلاقانه و خبر به دبیرخانه رسیده بود که پس از بررسی آثار رسیده، هیئت داوران تصمیم گرفت این آثار در دو سطح برتر و شایسته تقدیر ارزیابی و داوری شود.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، در این دوره از جشنواره تعداد ۱۲۵ اثر در ۵ محور انتشارات، فیلم، عکس، فعالیت خلاقانه و خبر به دبیرخانه رسیده بود که پس از بررسی آثار رسیده، هیئت داوران تصمیم گرفت این آثار در دو سطح برتر و شایسته تقدیر ارزیابی و داوری شود.


بر اساس اعلام هیئت داوران سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های صنعت برق حرارتی، در بخش فیلم زیرشاخه کلیپ اثر شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی توانست رتبه برتر این بخش را از آن خود کند. همچنین در این بخش اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح و نیز اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق نکا توانسته‌اند رتبه شایسته‌تقدیر این بخش را کسب کنند.


همچنین در بخش مستند نیز شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح موفق به کسب رتبه برتر و شرکت مدیریت تولید برق یزد عنوان شایسته تقدیر این بخش را از آن خود کرده است.

در این دوره از جشنواره اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق بعثت توانسته است رتبه برتر بخش تیزر را از آن خود کند. همچنین در این بخش اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق بیستون توانسته‌ است رتبه شایسته‌تقدیر را کسب کند.
در بخش موشن‌گرافی نیز شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح نیز به عنوان رتبه برتر و شرکت مدیریت تولید برق ری به عنوان شایسته‌تقدیر انتخاب شده‌اند. بر اساس اعلام هیئت داوران سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، بخش انیمیشن فاقد نفر برتر و شایسته‌تقدیر بوده است.


همچنین در بخش انتشارات زیرشاخه اینفوگرافی اثر شرکت تولید نیروی برق اصفهان توانست رتبه برتر این بخش را از آن خود کند. در این بخش آثار ارسالی شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت و شرکت مدیریت تولید برق کرمان نیز به عنوان شایسته‌تقدیر انتخاب شده‌اند.


در این جشنواره شرکت‌ مدیریت تولید برق ری موفق شده است رتبه برتر بخش برشور و شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح نیز رتبه برتر بخش صفحه‌آرایی را به دست آورده‌اند. همچنین در بخش پوستر شرکت مدیریت تولید برق نکا و در بخش کتاب شرکت مدیریت تولید برق ری عنوان شایسته‌تقدیر را از آن خود کرد‌ه‌اند.


در سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، رتبه برتر بخش فعالیت خلاقانه به شرکت مدیریت تولید برق ری اختصاص پیدا کرده است. در بخش عکس نیز شرکت مدیریت تولید برق شازند به عنوان رتبه برتر و شرکت‌های مدیریت تولید برق رامین و تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان شایسته‌تقدیر معرفی شده‌اند.


بر اساس اعلام هیئت داوران سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، بخش خبر فاقد نفر برتر و شایسته‌تقدیر بوده است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد