درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4770صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 شهریور 1392 - 08:36
اطلاع رسانی هدفمند از ابزار روابط عمومی مدیریت منابع طبیعی است
اراک- مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: اطلاع رسانی موثر و هدفمند ابزاری کاربردی در مدیریت منابع طبیعی است که با تقویت روابط عمومی حاصل می شود.
  

شارا- خلیل عابدینی روز شنبه در شورای معاونان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی افزود: رویکرد روابط عمومی باید از نهاد مراسم گرا و تبلیغاتی به تصمیم سازی، برنامه محوری و جلب مشارکت عمومی در اهداف حفاظتی و احیایی تغییر یابد.
وی اظهار کرد: فرهنگ سازی، آموزش و ارتباطات چهره به چهره با بهره برداران منابع طبیعی و سایر اقشار مردم از ارکان مهم احیا و حراست از منابع طبیعی و زیستی است که بخش عمده موفقیت آن درگرو هنرمندی روابط عمومی ها است.
وی ادامه داد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان نقش کلیدی در پیوند برنامه های احیا و حفاظت منابع طبیعی و شبکه های مردمی و بهره برداران دارد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: دخالت های انسانی در قرن حاضر منابع طبیعی را با چالش های بنیادی مواجه کرده و روابط عمومی برنامه محور با مشارکت آگاهانه می تواند حلقه مفقوده همگرایی در حراست از این منابع را تکمیل کند.
وی، بر نهادنیه شدن فرهنگ ارزش گذاری اقتصادی منابع طبیعی به عنوان سرمایه عظیم ملی تاکید کرد و افزود: خاک، جنگل و پوشش گیاهی سرمایه های خداداد طبیعی است که روابط عمومی باید برای بهره برداری صحیح و کاهش آسیب های آن برای همه اقشار و سنین برنامه داشته باشد.
در این نشست درخصوص برنامه راهبردی و عملیاتی روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان مرکزی بحث و تبادل نظر شد.

http://irna.ir/html/1392/13920602/80786094.htm

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد