درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47697صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 21 شهریور 1400 - 09:16
انتصاب مدیر کل جدید روابط عمومی وزارت نفت
جواد اوجی وزیر نفت در حکمی علی فروزنده را به‌عنوان مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت ایران منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| جواد اوجی وزیر نفت در حکمی علی فروزنده را به‌عنوان مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت ایران منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، علی فروزنده که قبل از انتصاب وزیر نفت به مدت بیش از 4 سال به عنوان سردبیر اقتصادی خبرگزاری فارس فعالیت می‌کرد، شروع کار خبرنگاری خود را در حوزه نفت و انرژی کلید زد.

فعالیت 7 ساله وی به عنوان خبرنگار نفت و انرژی خبرگزاری فارس فرصت کافی را برای آشنایی با صنعت نفت کشور ایجاد کرد و پیگیری پرونده جنجالی صنعت نفت توسط وی باعث شد که نام وی بر سر زبان کارشناسان و مدیران نفتی بیفتد.

به گزارش نفت آنلاین، در کارنامه علی فروزنده گزارش‌های تحقیقی و افشاگری‌ها و پرونده‌های پرحاشیه‌ای در صنعت نفت ایران دیده می‌شود. افشای بعضی مفاسد مهم و بزرگ در صنعت نفت برای اولین بار مثل: پرونده دکل گمشده، پرونده فساد بازرگانی پتروشیمی، پرونده بین اند کمپانی، سه افشاگری بزرگ وی در این حوزه است.

همچنین نوشتن گزارش‌های تحقیقی مهم در پرونده‌هایی مانند کرسنت، جریان‌سازی در موضوعات تخصصی صنعت نفت مثل رانت خوراک پتروشیمی‌های گازی، تفکیک حاکمیت و تصدی در صنعت نفت، رگولاتوری در صنعت نفت، الگوهای جدید قراردادهای نفتی و ... بخش دیگری از کارنامه وی می‌باشد.

همچنین برنده شدن در جشنواره مطبوعات در سال 91، سابقه تدریس خبرنگاری تحقیقی، فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌هایی مثل هوش مصنوعی، اقتصاد اسلامی و سیستم‌ها از دیگر موضوعاتی است که در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

انتصاب علی فروزنده به مدیرکلی روابط عمومی وزارت نفت نشان داد که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدنظر جواد اوجی برای انتصاب مدیران خود این است که وی افرادی را در سمت‌های وزارت نفت انتخاب می‌کند که همانند خود او از پایین‌تر سطح از حوزه‌های تخصصی خود پیشرفت کرده و به سمت مدیریت خواهند رسید.

 



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد