درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:33   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47642صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 13 شهریور 1400 - 18:07
پیشنهاد ارتقای «مرکز روابط عمومی» در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به «مرکز روابط عمومی و گفت‌و‌گوی اجتماعی»
وزارت تعاون با هدف ایجاد سازوکاری برای گفت‌و‌گوی صمیمانه، عالمانه و اجتماعی میان دولت و مردم با بهره‌گیری از ظرفیت روابط عمومی ها، پیشنهاد نموده است تا «مرکز روابط‌عمومی» در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به «مرکز روابط عمومی و گفت‌و‌گوی اجتماعی» ارتقا داده شود و یا یک «دستیار ویژه گفت‌و‌گوی اجتماعی» برای تحقق این امر منصوب گردد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| وزارت تعاون با هدف ایجاد سازوکاری برای گفت‌و‌گوی صمیمانه، عالمانه و اجتماعی میان دولت و مردم با بهره‌گیری از ظرفیت روابط عمومی ها، پیشنهاد نموده است تا «مرکز روابط‌عمومی» در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به «مرکز روابط عمومی و گفت‌و‌گوی اجتماعی» ارتقا داده شود و یا یک «دستیار ویژه گفت‌و‌گوی اجتماعی» برای تحقق این امر منصوب گردد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد سازوکاری برای گفت‌و‌گوی صمیمانه، عالمانه و اجتماعی میان دولت و مردم با بهره‌گیری از ظرفیت روابط عمومی ها، پیشنهاد نموده است تا «مرکز روابط عمومی» در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به «مرکز روابط عمومی و گفت‌و‌گوی اجتماعی» ارتقا داده شود و یا یک «دستیار ویژه گفت‌و‌گوی اجتماعی» برای تحقق این امر منصوب گردد.

امروزه ارتباطات و گسترش آن به عنوان راهکاری موثر در پیشبرد اهداف و فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود که همه افراد، نهاد‌ها و سازمان‌ها به آن نیازمند هستند، به نحوی که درک این مهم و بکارگیری آن در محیط سازمانی سبب می‌شود تا افراد نه تنها در ایفای وظایف درون سازمانی موفق عمل کرده، بلکه بتوانند ارتباط موثری نیز با تمامی بخش‌های سازمان برقرار کنند.
افزون بر ارتباطات درون سازمانی، سازمان‌ها و نهاد‌ها برای هماهنگی‌های میان‌بخشی و ارتباط با دنیای خارج از سازمان، نیازمند حوزه ارتباطی هستند که با شناخت دقیق از درون و بیرون نهاد، مدیران را برای تصمیم‌گیری راهنمایی کند، بنابراین نیاز به این مهم با هدف ایجاد هماهنگی درون و برون‌سازمانی موجب شد که بخشی با عنوان «روابط عمومی» تشکیل شود.

روابط عمومی به عنوان مهندسی توافق و تفاهم، نقش راهبردی در نظام مدیریتی یک سازمان بر عهده دارد، به نحوی که یک روابط عمومی کارآمد و متخصص می‌تواند سازمان خود را مورد اقبال، محبوبیت و رضایت افکار عمومی قرار دهد. همچنین در نقطه مقابل و درصورت نداشتن چنین ویژگی‌هایی، می‌تواند رویگردانی جامعه از سازمان و افزایش انتقاد‌ها و بی‌تفاوتی‌های مخاطبان را به همراه داشته باشد.

علاوه براین، اعتماد یکی از عناصر کلیدی در توسعه‏ مناسبات اجتماعی بشمار می‌رود، همچنین اعتماد اجتماعی (اعتماد عمومی) برای دولت، به مثابه یک سرمایه‏ اجتماعی قلمداد می‌شود و تقویت آن برای تمامی دولت ‏ها ضروری می‌باشد. از طرفی پاسخ‌گویی به شهروندان به عنوان یکی از وظایف کلیدی دولت ها، از جمله مسئولیت‌های مهم روابط عمومی‌ها بشمار می‌رود، به نحوی که روابط عمومی پاسخگو می‌تواند ضمن بهبود نگرش مردم نسبت به دولت، اعتماد ملت نسبت به دولت را افزایش دهد؛ بنابراین روابط عمومی‌ها با تقویت ارتباطات برون سازمانی (بین جامعه و دولت) نقش خطیری در بازسازی اعتماد مردم و اصلاح رابطه دولت و مردم ایفا می‌کنند.

در همین راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد سازوکاری برای گفت‌و‌گوی صمیمانه، عالمانه و اجتماعی میان دولت و مردم با بهره‌گیری از ظرفیت روابط عمومی ها، به هیئت دولت پیشنهاد نموده است تا «مرکز روابط عمومی» در سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به «مرکز روابط عمومی و گفت‌و‌گوی اجتماعی» ارتقا داده شود و یک ماموریت ویژه این مرکز را گفتگو با گروه‌های ذی‌ربط و ذی‌نفع دستگاه خود قرار دهند و یا یک «دستیار ویژه گفت‌و‌گوی اجتماعی» برای تحقق این امر منصوب کنند. این پیشنهاد مراحل بررسی خود را در کمیسیون فرهنگی هیئت دولت طی می‌کند.

پیش از این و در زمان انتصاب علی ربیعی سخنگوی دولت، حسن روحانی در حکم خود دستیاری ارتباطات اجتماعی را نیز در کنار سخنگویی دولت به علی ربیعی واگذار کرده بود.


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد