![](/media/image/1400/06/11/5966968-WhatsApp Image 2021-09-02 at 00.17.38.jpeg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی یران (شارا)-|| کارگاه آموزشی «رویکردهای نوین در روابطعمومی» با شرکت ۴۵ نفر از مدیران و کارشناسان روابطعمومی ادارات و شعب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از سراسر کشور در هفته اول شهریور ۱۴۰۰ با تدریس استاد علی فروزفر برگزار شد.
به گزارش شارا، استاد فروزفر، محورهای اصلی این کارگاه را به این شرح اعلام کرد: سؤالات و چالش های اساسی روابطعمومی در عصر اطلاعات، مراحل کلیدی مدیریت روابطعمومی، اهمیت و کاربردهای روابطعمومی الکترونیک و شاخههای گوناگون آن، جایگاه و نقش روابطعمومی در بخش دولتی و خصوصی، کارکرد روابطعمومی بر مبنای نظریه سیستم ها، روابطعمومی باز و روابطعمومی بسته، گام های اصلی مدیریت روابطعمومی در زمینه تغییر نگرش ها و رفتارهای مخاطبان، فنون شناخت محیط خرد و کلان روابطعمومی، ویژگی های روابطعمومی مبتنی بر سیستم باز، و انواع ابزارها و نرم افزارهای رایج در روابطعمومی الکترونیک.
استاد فروزفر افزود: این کارگاه آموزشی برپایه این شعار استراتژیک برگزار شد که، «روابطعمومی، زبان گویا، چشم بینا، گوش شنوا، و قلب تپنده سازمان با توجه دقیق به شرایط زمانه است».
|