درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47618صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 10 شهریور 1400 - 12:46
پنج قانون بازاریابی مستقیم
قوانین بازاریابی مستقیم که باید از آن‌ها پیروی کنید، تنها معدودی از قوانین ساده و آشکارند و با پیروی از آن‌ها مزایای بلندمدتی را که خواهانش هستید، به‌ دست خواهید آورد و یک کسب‌وکار ماندگار را پایه‌گذاری می‌کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| قوانین بازاریابی مستقیم که باید از آن‌ها پیروی کنید، تنها معدودی از قوانین ساده و آشکارند و با پیروی از آن‌ها مزایای بلندمدتی را که خواهانش هستید، به‌ دست خواهید آورد و یک کسب‌وکار ماندگار را پایه‌گذاری می‌کنید.

بیشتر کسب‌وکارهایی که از فیس‌بوک، توییتر و لینکدین به ‌منزله منابع اصلی ارتباطی‌شان استفاده می‌کنند، این مبانی را نادیده می‌گیرند. توجه داشته باشید گزینه‌های مختلفی در اختیار دارید و با ارائه چندین دلیل و چندین شیوه برای پاسخگویی به مردم می‌توانید کاری کنید که پولی که صرف بازاریابی می‌کنید، عملکرد بهتری داشته باشد.

مهم نیست در چند کانال، بازاریابی انجام می‌دهید، قوانین اساسی‌ای که باید برای رسیدن به موفقیت درک کنید، مشابه‌اند. مفاهیم بنیادین باید به‌ صورت کامل درک شوند، انجام گیرند و مدیریت و اجرا شوند.

1- همیشه باید پیشنهادی موجود باشد

لازم است بازاریابی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی، پیشنهادی در بر داشته باشد، تا به مشتریان بالقوه ایده‌آل شما بگوید که دقیقا چه ‌کاری باید انجام دهند و چرا باید این کار را همین حالا انجام دهند. این پیشنهاد باید غیرقابل مقاومت و محدود به زمان باشد و درصورتی‌ که آن‌ها اقداماتی انجام دهند، یک نوع ارزش متحول‌کننده در اختیارشان قرار دهد. ایده‌آل این است که پیشنهاد شما چنان باشد که مشتری بالقوه یا مشتری مناسب‌تان نتواند ردش کند.

2ـ باید دلیلی برای پاسخگویی فوری وجود داشته باشد

هزینه‌های پنهان و شکست در همه تبلیغات و بازاریابی، از افرادی ناشی می‌شود که تقریبا ترغیب شده‌اند. آن‌ها وسوسه شده‌اند پاسخ دهند و تقریبا پاسخ داده‌اند. آن‌ها تا مرز پاسخگویی جلو رفته‌اند، ولی آن را کنار گذاشته‌اند تا در موردش بیشتر فکر کنند و دفعه بعد به سراغ کامپیوترهای‌شان رفته‌اند، تا بررسی بیشتری انجام دهند. وقتی آن‌ها به این مرز می‌رسند، باید به آن‌ها کمک کنیم تا از این مرز رد شوند. باید دلیل خوبی برای توقف نکردن یا تاخیر و فکر کردن وجود داشته باشد. باید یک نوع اضطرار در میان باشد‌.

3ـ لازم است رهنمودها و دستورالعمل‌های شفافی موجود باشد

اغلب افراد، دستورالعمل‌ها را نسبتا خوب دنبال می‌کنند؛ ولی بیشتر شکست‌ها و ناکامی‌های بازاریابان به این خاطر است که دستورالعمل‌های‌شان سردرگم‌کننده است یا اینکه اصولا دستورالعملی ندارند. مصرف‌کنندگان سردرگم یا نامطمئن هیچ کاری انجام نمی‌دهند و مردم به‌ندرت بدون اینکه از آن‌ها درخواست شود، چیز مهمی می‌خرند. فقط به اشتراک گذاشتن محتوا در رسانه‌های اجتماعی، نتایج قابل‌ سنجش به دنبال نخواهد داشت. شما باید برای انجام فروش، مشتریان بالقوه را در مراحل مطلوب که باعث فروش می‌شوند، هدایت کنید.

4ـ لازم است پیگیری و سنجش وجود داشته باشد

اگر مایلید از بازاریابی‌تان سود واقعی به دست آورید، نباید اجازه دهید بدون پیگیری، سنجیدن و پاسخگویی مستقیم و دقیق، هیچ نوع سرمایه‌گذاری در تبلیغات، بازاریابی یا فروش انجام شود.

اغلب شیوه بازاریابی مالکان کسب‌وکار، عیب‌های زیادی دارد. مردم آگهی‌های شما را می‌خوانند، نامه‌های‌تان را دریافت می‌کنند، برندتان را می‌بینند، شما را به‌صورت آنلاین پیدا می‌کنند، با محل کارتان تماس می‌گیرند یا از آن بازدید می‌کنند، از مسئول پذیرش یا کارکنان‌تان سوال‌هایی می‌پرسند و دیگر هیچ. هیچ‌کس نام، آدرس فیزیکی یا آدرس ایمیل مشتری بالقوه را نمی‌پرسد و هیچ پیشنهادی برای ارسال فوری بسته اطلاعات، گزارش‌های مجانی، کوپن‌ها و… وجود ندارد.

وقتی پولی برای آگهی و بازاریابی پرداخت می‌کنید، فقط برای مشتریانی که به‌دست می‌آورید، پول نمی‌دهید، بلکه برای هر تماس و هر مشتری احتمالی پول پرداخت می‌کنید. اگر کاری در مورد یکی از آن‌ها انجام ندهید، مثل این است که پول‌تان را در چاه انداخته‌اید.

5ـ قانون نتایج

قانون نتایج ختم کلام. فرض کنید شما به پسر نوجوان همسایه پول می‌دهید تا ماشین شما را بشوید و بیرون آن را پولیش بزند. اگر ماشین شما را نشوید یا پولیش نزند ولی پول بخواهد، چه داستانی می‌تواند به‌جای نتیجه ماشین تمیزی که رضایت‌تان را جلب می‌کند، ارائه دهد؟

مسلما هیچ‌چیز. شما برای داستان‌سرایی پول پرداخت نمی‌کنید، بلکه برای ماشین تمیز پول می‌دهید. همین موضوع در مورد سرمایه‌گذاری در تبلیغات و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی هم صدق می‌کند و فقط نتیجه مهم است.

منبع: کتاب «درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی» - tejaratetalaeenews


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد