درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47593صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 7 شهریور 1400 - 22:33
استراتژی برند خودتان را برای دوران کرونا ویروس تنظیم کنید
ما در حال تجربه لحظه‌ای تاریخی هستیم. دنیا‌گیری ویروس کرونا تمام زندگی ما را بالا و پایین کرده است. تغییرات با سرعت در حال وقوع‌اند و هر آنچه اکنون درست است لحظه‌ای دیگر بروزرسانی و اصلاح می‌شود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| ما در حال تجربه لحظه‌ای تاریخی هستیم. دنیا‌گیری ویروس کرونا تمام زندگی ما را بالا و پایین کرده است. تغییرات با سرعت در حال وقوع‌اند و هر آنچه اکنون درست است لحظه‌ای دیگر بروزرسانی و اصلاح می‌شود.

هیچ‌کس نمی‌داند پس از این بحران، جهان به چه صورتی خواهد بود اما یک چرخش به‌طور خاص بسیار محتمل خواهد بود: ما دوران شخصی سازی بیش‌ازحد را پشت سر گذاشته‌ایم و به دوره‌ای پای گذاشته‌ایم که اجتماع و تفکر اجتماعی، کالاهایی ارزشمند و ناب خواهند بود.

به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی Storytelling and Comms Agency، هم‌اکنون با سازمان‌ها و شرکت‌های متعددی در مورد کمپین‌ها و استراتژی‌هایشان در حال صحبت هستم و به‌طور دست اولی تغییرات برندها و جایگاه‌های برندها را تجربه می‌کنم و از نزدیک شاهد تحول هستم.

ابتدا ببینیم چه اتفاقی در جریان است

در این دوره عجیب و تنش‌زا، مثال‌های بسیاری از شرکت‌ها را می‌بینم که بر ارائه ارزش به جوامع خودشان متمرکز هستند. برای مثال، فیس‌بوک برنامه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار شروع کرده است تا از کسب‌وکارهای کوچک در ۳۰ کشور پشتیبانی کند. خدمات دیجیتالی مانند Microsoft Teams وGoogle Hangouts و بسیاری دیگر به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرارگرفته است.

در هر صنعتی که حضور دارید، اکنون زمان آن است که موضع داشته باشید و به نفع عموم مشارکت کنید و حضور خودتان را در میان حاضران تثبیت کنید. برندها در سراسر جهان، در تمام صنایع، به دنبال راه هایی هستند که به وضعیت کمک کنند که شامل تهیه غذای تازه تا ارائه نرم‌افزارهای رایگان است. اکنون زمان آن است که خودتان را به‌عنوان بخشی از اجتماع تثبیت کنید و بیرون از تفکر رایج قدم بردارید.

به اعتقاد من، در آینده، ساخت یک تبلیغ مرتبط یا اجرایی سازی یک ایده مهیج، کافی نخواهد بود. دوران نمایش خودتان به سر آمده است و از شرکت‌ها انتظار می‌رود مشارکت داشته باشند و به پرسش‌های زیر پاسخ دهند:

ما چه‌کار می‌توانیم برای اجتماع خود انجام دهیم؟
چه‌کاری است که فقط ما می‌توانیم برای اجتماع خودمان انجام دهیم؟

برای شروع چه‌کاری باید انجام داد؟

لحظه‌ای را برای بازبینی ارزش‌های بنیادین، بیانیه مأموریت و اهداف خود اختصاص دهید.

کار آسانی است اگر بخواهیم فهرستی از ایده‌های خوب به دست بیاوریم که می‌تواند به حل مشکلاتی که اکنون با آن مواجه هستیم، کمک کند، مشکلاتی که از کمبود ماسک تا توزیع دستمال توالت گسترده است.

پیش از آنکه به سراغ پرسش‌ها بروید، از شما دعوت می‌کنم که لحظه‌ای در مورد ارزش‌های بنیادین و اهداف خودتان تأمل‌کنید. ارزش‌های بنیادین شما کدم‌اند و شما چگونه می‌توانید در حل مشکلی که همخوان با کار شماست، مشارکت کنید.

اگر ارزش بنیادین سازمان شما ”ارتباط برقرار کردن“ است، ببینید که چگونه می‌توانید ارتباط بین افراد ایجاد کنید. شاید ایده یک ابتکار عمل محلی به ذهنتان برسد که خدماتی را به سازمان دهنده ها یا خیریه‌ها ارائه می‌دهد که با افراد مسن ارتباط برقرار کنند. یک نقطه تماس محلی یا شخصی می‌تواند به احساسات ایجاد شده در یک اجتماع و یکپارچگی آن کمک کند.

اگر ارزش بنیادین شما ”یادگیری“ است، شاید به دنبال راه‌هایی باشید که آموزش عمومی ادامه یابد یا اخبار مرتبط و آموزش‌های رایگان مرتبط را ارائه دهید یا حتی از افراد بخواهید با کسب وکارهای محلی ارتباط داشته باشند تا فرصت‌های یادگیری در دسترس عموم باشد.

تحقیقات لازم را انجام دهید

زمانی را صرف کنید تا راه‌هایی را پیدا کنید که شرکت‌های دیگر در حوزه شما از آنها برای انجام امور استفاده می‌کنند و پس‌ازآن جایگاه خودتان را در شبکه مشارکت منحصربه‌فرد مشخص کنید.

از خودتان بپرسید: چه‌کاری است که فقط شما می‌توانید آن را انجام دهید؟ آیا کار منحصربه‌فردی وجود دارد که شرکت شما قادر به انجام آن باشد؟ ما به چه چیزهایی دسترسی داریم که دیگران ندارند؟ بیشترین قدرت شما کجاست و چگونه می‌توانید از این قدرت برای مشارکت به منافع عمومی بهره ببرید.

از روش RID استفاده کنید تا تصمیم بگیرید چگونه اقدام کنید

برای تصمیم در مورد اقداماتی که باید انجام بپذیرند، از روش RID استفاده کنید تا شما را به سمت R ربط، I اثرگذاری و D انجام‌پذیری هدایت کند و تمام ایده‌ها باید از هر سه مورد برخوردار باشند:

ربط: حوزه‌ای را انتخاب کنید که به سازمان و مشتریان شما مرتبط است.

اثرگذار: کاری را انتخاب کنید که اثرگذار باشد. به این معنی است که مسئله‌ای واقعی را حل کنید. در حال حاضر افراد با ازدحام اطلاعات روبرو هستند و بیشتر بر ضروریات متمرکزند و به دنبال این هستند که مسائل را سریع و اثرگذار حل کنند.

انجام‌پذیر: درنهایت به کارهایی فکر کنید که برای کسب‌وکار شما قابل انجام باشد. چه‌کاری را می‌توانید در کوتاه‌مدت انجام و تحویل دهید؟ چه منابعی را برای این پروژه اختصاص می‌دهید؟

به داستانی فکر کنید که می‌خواهید تعریف کنید

اگرچه این دورانی آشفته است، اما به داستانی فکر کنید که می‌خواهید تعریف کنید. این داستان باید به محصول، اهداف و ارزش‌های شرکت شما مرتبط باشد و به اجتماع و عضوی از اجتماع بودن شهرت یابد. در ادامه به برخی پرسش‌هایی که می‌توانید از خودتان بپرسید اشاره می‌کنیم:

می‌خواهید مشتریانتان چه داستانی را درباره شما به دیگران تعریف کنند؟
آیا شما برای اشخاص، اجتماعات یا گروه خاصی از افراد ارزش خلق می‌کنید؟
داستان جدید شما چه پیوندی با تاریخچه برند شما دارد؟
این داستان را چگونه تعریف خواهید کرد؟

دوران دشواری را تجربه می‌کنیم و به‌عنوان رهبر یک کسب‌وکار، مسئولیت‌ها بسیار زیاد است. حضور داشتن و اقدام عملی برای جامعه نیاز ضروری امروز است اما در آینده نیز بسیار پررنگ خواهد بود.

منبع: Forbes
https://weblogibc-co.com
 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد