درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47585صفحه نخست » خبر یکشنبه، 16 مرداد 1400 - 18:46
مدیر روابط‌عمومی فولاد مبارکه؛ دنیای توسعه و تکامل در مسیر ارتباطات، تعامل و همگرایی است
مدیر روابط‌عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار گفت: جهان کنونی، دنیای توسعه و تکامل در مسیر ارتباطات، تعامل و همگرایی است و بهره‌گیری از زیرساخت ارتباطات فردی، انسانی و اجتماعی و رسانه‌ای، دریچه موفقیت در زندگی امروز است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار گفت: جهان کنونی، دنیای توسعه و تکامل در مسیر ارتباطات، تعامل و همگرایی است و بهره‌گیری از زیرساخت ارتباطات فردی، انسانی و اجتماعی و رسانه‌ای، دریچه موفقیت در زندگی امروز است.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، رسانه‌های جمعی و ابزارهای ارتباطی همچون شبکه‌های اجتماعی، بزرگ‌ترین بستر ارتباطی بین فردی و انسانی به شمار می‌آیند که ضمن تسهیل‌گری در ارتباطات، فرصت مغتنم و مناسبی برای اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی، بیان حقایق و واقعیات و تأثیرگذاری بر رفتار، منش و جهت‌دهی به افکار عمومی هستند و در این میان نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا به‌عنوان تأثیرگذاران و تأمین‌کنندگان اصلی جریان اطلاعات، نقش کارساز و تعیین‌کننده‌ای بر عهده‌دارند.
 
 قداست و حرمت قلم بر کسی پوشیده نیست و خداوند در قرآن کریم، بر قداست آن قسم یادکرده است، آنچه مصداق این تقدس است، اهمیت تأثیر قلم بر دانایی، خردورزی و اندیشه‌گرایی است و به‌راستی آنچه باعث رشد، تکامل و پیشرفت جامعه انسانی است، تحریر، ثبت، نگارش و انتقال دانش، تجربه و حقایق بر اساس اخلاق‌مداری، وجدان حقیقت‌جو و شرافت حرفه‌ای است که این وظیفه در دنیای کنونی بر دوش خبرنگاران نهاده شده است.
 
 اصحاب قلم، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران به‌عنوان راویان صدیق جریان اطلاعات و دانش و قاصدان امین رویدادها و اخبار، تجسم امانت، تعهد و دلسوزی و مسئولیت‌پذیری در جامعه هستند که رسالت خطیر و سنگین بیان واقعیت و تصویرگری حقیقی از گفتارها و دیده‌ها را بر عهده‌دارند و در حقیقت، سلامت فکری، روحی و اجتماعی جامعه، درگرو و مرهون تلاش‌های متعهدانه خبرنگاران است. همچنین با توجه به تذکرات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی برتلاش دشمنان برای تأثیرگذاری و مسلط شدن بر افکارعمومی کشورها از جمله مردم ایران از طریق جنگ نرم و جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای، اهمیت وظایف خطیر خبرنگاران بیش از پیش آشکار می‌شود. افزون بر این با توجه به اینکه نقش کنونی صنعت در شرایط اقتصادی کشور نقش ویژه ای است، انتظار می رود خبرنگاران دستاوردهای این حوزه را به جهت امیدآفرینی در جامعه به صورت ویژه مورد پوشش قرار دهند .
 
 پاسداشت حرمت قلم، اهتمام به حقوق فردی و اجتماعی افراد، رعایت حریم خصوصی افراد، بیان صادقانه، بدون پیش‌داوری و جانب‌داری از فکر و جریان خاص، شرافتمندی و رعایت اصل انصاف در نشر و انعکاس اخبار و ارائه تصویر صحیح و واقع‌بینانه و تزریق روحیه خدمت، تقویت اعتمادبه‌نفس، ترویج روحیه خودباوری، امیدآفرینی و نشاط در جامعه است که خبرنگاران را روایتگران و یکی از مهم‌ترین حمایت‌گران پیشرفت همه‌جانبه در کشور می‌سازد.
 
 17 مرداد، سالروز شهادت یکی از خبرنگاران گران‌قدر ایران اسلامی است که به‌روز گرامیداشت خبرنگار نام‌گذاری شده است و به‌طور یقین خدمات ارزنده ایشان در شغل پرمخاطره و پرتنش روزنامه‌نگاری، شایسته تکریم و تحسین است.
 
 آنچه مسلم است این است که بخشی از مسئولیت اطلاع‌رسانی و ارتباط با افکار عمومی، نشر و اطلاع‌رسانی خدمات، فعالیت‌ها، تلاش‌ها و برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه بر عهده خبرنگاران است و از همین رو، شرکت فولاد مبارکه ضمن قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران معزز، همراهی با رسانه‌های گروهی در انجام‌وظیفه و رسالت حقیقی و پیامبرگونه انتقال حقایق و پیام و واقعیات به افکار عمومی را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند و تلاش می‌کند ضمن برقراری تعامل سازنده و مداوم با اصحاب فرهنگ و رسانه، به رسالت‌های اجتماعی خود در راستای منافع ملی و سازمانی اهتمام ورزد.
 
 در پایان وظیفه خود می‌دانم که روز خبرنگار را به تمام فعالان این عرصه تبریک عرض کنم و امیدوارم که دست در دست یکدیگر بتوانیم وظیفه خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع رسانی را به بهترین نحو به انجام برسانیم.
 
 هادی نباتی نژاد
 مدیر روابط‌عمومی فولاد مبارکه
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد