درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4754صفحه نخست » جمعه، 1 شهریور 1392 - 19:05
برندهای شخصی بزرگ در ایران - عزت الله انتظامی
  

دکتر محمود محمدیان ....... برند شخصی جزء مباحث بسیار مهم در حوزه برندینگ است. به ویژه در کشور ما که عده ای می خواهند با دوز و کلک برای خود برندسازی کنند. اتفاقا این موضوع باعث شده که من بحث برند شخصی را بیش از پیش در این سایت دنبال کنم .

 

در مطالب قبلی در خصوص عزت الله انتظامی و برند او بحث را شروع کردیم . خانم مهسا احمدی در خصوص ریشه ها ی شکل گیری این برند و عوامل موثر بر آن مطلبی را ارسال کرده اند که ضمن تشکر از ایشان می خوانیم .

 

مهسا احمدی می گوید :
خیلی فکر کردم که درباره ی برند شخصی آقای بازیگر سینمای ایران، عزت سینمای ایران ، اعتبار و آبروی سینمای ایران و به قول حمید فرخ نژاد کسی که می شود پشتش ایستاد و به این حرفه افتخار کرد چه بنویسم که شایسته ی این استاد عزیز باشد، اما هر بار دستم لرزید، تا اینکه تصمیم گرفتم بخشی از صحبت های خود استاد بزرگ را که در فیلم "...و آسمان آبی" که مروری بر زندگی و شخصیت او بود را برایتان نقل به مضمون کنم. مفاهیمی که به نظر من کاملا منطبق با بازاریابی، مشتری مداری و چگونگی شکل گیری برند شخصی استاد می باشد.


آقای بازیگر می فرماید که من وظیفه دارم برای کشورم و برای هموطنانم تا جایی که می تونم چیزی که مد نظر آنهاست و آنها دوست دارند را به نحو عالی ارائه بدم، شعار ندم تا بیننده واقعیت و زندگی رو ببینه


هنرمند باید کاری رو انتخاب کنه که برازنده ی سالهای بعد هم باشه. اگر با این نیت کار کنیم خود به خود سطح سینما بالا میره، و اگر سطح سینماگران بالا بره ، سطح تماشاگران هم بالا میره.


استقبال تماشاگر باعث شد که خیلی حواسم جمع باشه چی کار دارم می کنم.، باید خودت رو از نظر اجتماعی حفظ کنی، از نظر مردم شناسی حفظ کنی، آدم خیری باشی، بتونی یه کارهایی بکنی که برای مردم اهمیت داره.، تا وقتی زنده هستی باید به خاطر مردم کشورت و پیشرفت فرهنگ و هنر کشورت تلاش کنی، خودتو سالم نگه داری تا مردم استفاده ی هنری ببرن، مردم فراموش نمی کنند.


در مجله ی سینمایی 24 که از سایت ایسنا مطلبی را نقل کرده بود خوندم که استاد فرمودن "باید درس این حرفه را خواند، نه اینکه تنها لیسانس گرفت. خود من «گاو» را بازی کردم، در آلمان فعالیت‌های تئاتر داشتم اما در چهل‌وهفت‌ سالگی با سه بچه خواستم درس بخوانم و سر کلاس سمندریان نشستم".


استاد انتظامی عزیزم تا در سینه دل هست شما در دل ماندگاری

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

مرجع: http://sigmagroup.mihanblog.com/

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد