درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47538صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 10:38
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس: روابط عمومی از جدی ترین مقوله های سازمانی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی و حوزه ارتباطات یکی از جدی ترین مقوله های سازمانی است، گفت: در این حوزه باید افراد دانش محور فعالیت کنند
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی و حوزه ارتباطات یکی از جدی ترین مقوله های سازمانی است، گفت: در این حوزه باید افراد دانش محور فعالیت کنند

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، احمد طمراسی در اولین نشست شورای اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس که به ریاست او برگزار شده بود، تصریح کرد: مدیران یک سازمان باید حوزه ارتباطات مردمی و اجتماعی را جزو محورهای مهم قابل ارزیابی قرار دهند و عدم هنرمندی در ارتباط با مردم و رسانه و ارائه گزارش را پشت واژه ریا مخفی نکنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه یک سازمان باید بتواند با ارائه دستاوردها و اقدامات، یک مجموعه قوی و قابل اتکا را به عموم جامعه معرفی کند، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید با ایجاد ارتباط دو سویه با جامعه ذی نفعان و انتقال مطالبات جامعه به مسئولین به مشارکت جامعه مخاطب در تصمیم سازی کمک کنند.

به عقیده او؛ در اجرای پروژه ها باید بازخورد های اجتماعی اقدامات از ذی نفعان گرفته شود؛ به همین منظور شناخت جامعه مخاطب از دیگر وظایف روابط عمومی ها است.

طمراسی با اشاره به اینکه مباحث مطرح شده نکاتی است که باید در مجموعه روابط عمومی و در نگاه ها به روابط عمومی راجع به آن تجدید نظر شود، افزود: افرادی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنند علاوه بر دانش و مهارت باید به این حوزه علاقه مند باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جا به جایی مسئولین روابط عمومی به فضای ارتباطی آسیب می زند، با تدوین یک بخشنامه داخلی و ابلاغ به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها از جا به جایی این افراد جلوگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر لزوم بازبینی برنامه های سالانه شورای اطلاع رسانی این سازمان با مشارکت همه اعضا و تصویب آن، ابراز کرد: روابط عمومی مکلف است اعتبارات سه در هزار قانون بودجه را نهادینه و از این محل بخشی از هزینه های مربوطه را مرتفع کند

این مقام مسئول تاکید کرد: رئیس گروه نوسازی و تحول اداری و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با هماهنگی وزارتخانه متبوع حداقل یک پست روابط عمومی برای هر شهرستان تعریف کنند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد