درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47535صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 5 مرداد 1400 - 22:25
نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19
در این مقاله ما مرتبط‌ترین اطلاعات و یافته‌ها در ارتباط با میزان نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌های اجتماعی در دوران همه‌گیری کووید-19 و همچنین نقاط مثبت و منفی استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و تحت تاثیر قرار دادن مردم را خلاصه و ارائه کرده‌ایم.
  

نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19

دنیل گونزالس پادیلا، استاد بخش اورولوژی دانشگاه 12 اکتبر مادرید
لئوناردو تورتولرو بلانکو، استاد دانشگاه لامورالجای مادرید


 


چکیده
هیچ‌گاه در تاریخ بشر سابقه نداشته که ارتباطات بین انسان‌ها در دوران یک همه‌گیری به اندازه آنچه که در مورد همه‌گیری کووید-19 اتفاق افتاد سرعت داشته باشد که این سرعت عمل بسیار بالا در اطلاع‌رسانی و ارتباطات در دوران همه‌گیری کووید-19 مدیون پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که امروزه نقشی کلیدی در انتشار سریع اطلاعات ایفا می‌کنند. با این همه، مزایا و معایب متعددی در زمینه نقش ‏آفرینی رسانه‌های اجتماعی در دوران همه‌گیری وجود دارد که بایستی با دقت به آنها پرداخته شود.

 

در واقع، استفاده مسئولیت‌پذیرانه و متعهدانه از این ابزارها می‌تواند به انتقال و انتشار سریع و به موقع اطلاعات جدید و مهم، یافته‌های جدید علمی و درمان‌ها و داروهای کشف شده و همچنین چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک شایانی نماید و امکان مقایسه عملکرد و نتایج روش‌ها و رویکردهای متفاوتی که در کشورهای مختلف جهان برای مقابله با همه‌گیری کووید-19 در پیش گرفته شده را فراهم‌تر سازد.


بر این اساس پیشنهاد می‌شود به منظور استفاده مسئولانه و موثر از این ابزارها در دوران همه‌گیری کووید-19 از رهنمون‌ها و اصول خاصی در زمان انتشار اطلاعات و داده‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی پیروی شود.

 

در این مقاله ما مرتبط‌ترین اطلاعات و یافته‌ها در ارتباط با میزان نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌های اجتماعی در دوران همه‌گیری کووید-19 و همچنین نقاط مثبت و منفی استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و تحت تاثیر قرار دادن مردم را خلاصه و ارائه کرده‌ایم.

واژه‌های کلیدی: رسانه‌های اجتماعی، تست شناسایی کووید-19، انتشار اطلاعات

مقدمه
مزایای استفاده از رسانه‌های اجتماعی
معایب استفاده از رسانه‌های اجتماعی
اطلاعات زدگی و ضداطلاعات
نتیجه‌گیری
منابع
 

لینک دانلود: http://kpri.ir/product/5175/


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد