درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47534صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 5 مرداد 1400 - 20:51
4 نکته طلایی برای تبلیغ نویسی همکاری در فروش
نکات و روش های زیادی برای نوشتن یک متن تبلیغی تاثیرگذار وجود دارند. چهار نکته مهم زیر را به یاد داشته باشید: نوشتن تیترهای جذاب، توجه ویژه به کلمات کلیدی، درک نیاز مشتریان و انتخاب صحیح کلمات.
  

 



شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| یکی از مهارت های اساسی که افیلیت مارکترها برای موفق شدن به آن نیاز دارند، تبلیغ نویسی همکاری در فروش است. در واقع بدون استراتژی صحیح تبلیغ نویسی، موفقیت یک پروژه برنامه در فروش بعید به نظر می رسد. هر چند هم که طراحی سایت شما عالی باشد و اصول بازاریابی محتوا را بدانید، اما بدون نوشتن مطلوب و جذاب، تلاش های همکاری در فروش شما شکست خواهند خورد.


برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ، اکتفا کردن به درج بنرهای مختلف در سایت دیگر کافی نیست. مردم تبلیغات را مزاحم می دانند و روش‌های زیادی برای آن ها وجود دارد که بتوانند از شر تبلیغات رها شوند. این یعنی باید برای تبلیغات خود، فکر جدیدی بکنید.
 

اما جای نگرانی نیست. همکاری در فروش، هنوز هم یک روش محبوب برای کسب درآمد است. البته به شرطی که با اصول کار و این که افیلیت مارکتینگ چیست؟، آشنا باشید. همچنین داشتن یک استراتژی نیز حیاتی است؛ چرا که هر روز افراد بیشتری به سراغ کسب درآمد از همکاری در فروش می روند و رقابت و دیده شدن سخت تر می شود.


این برای افیلیت مارکترها به چه معناست؟ اکنون استفاده از متن و تبلیغ نویسی جذاب برای هدایت فعالیت های بازاریابی، بیش از هر زمان دیگری مهم است. افیلیت مارکتینگ موفقیت آمیز امروز، علاوه بر شناخت ابزارهای افیلیت مارکتینگ، به تبلیغ نویسی همکاری در فروش استراتژیک و جذاب نیاز دارد.


اگر آموزش نویسندگی ندیده اید و تجربه ای ندارید، نگران نباشید. در این مقاله با بررسی چند نکته خوب در زمینه تبلیغ نویسی همکاری در فروش، به شما کمک می کنیم که بتوانید متن های جذاب و تاثیرگذار برای کمپین های خود بنویسید.

 

 

4 نکته طلایی برای تبلیغ نویسی همکاری در فروش

 

 

 


قبل از پرداختن به آموزش «تبلیغ نویسی همکاری در فروش»، می خواهیم نقل قولی را با هم مرور کنیم:


راز تبلیغات مؤثر، ایجاد کلمات و تصاویر جدید و فریبنده نیست، بلکه برقراری ارتباط های جدید بین تصاویر و کلمات آشنا است.


لئو بورنت


خلاصه مطلب همین است. مفاهیم آشنایی را که مخاطبان شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند را بیابید و آن ها را در مقابل چشم او قرار دهید. به این ترتیب می توانید به یک همکار فروش موفق تبدیل شوید.


چند نکته وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها، متن نوشتاری فوق‌العاده‌ای را برای وب سایت یا شبکه اجتماعی خود تولید کنید، بدون اینکه یک نویسنده حرفه ای باشید.

 
در ادامه چهار مورد از آن ها را بررسی می کنیم:


 

1. تیترهایی بنویسید که خواننده را جذب کند

 



به طور کلی در تولید محتوای آنلاین و به خصوص در تبلیغ نویسی همکاری در فروش، نوشتن عناوین جذاب خیلی مهم است.


هرچه متن طولانی تر باشد، اهمیت تیترها نیز بیشتر می شوند. به همین دلیل عناوین اصلی شما باید به اندازه کافی جذاب باشند تا خواننده را به خواندن ادامه متن ترغیب کنند. به یاد داشته باشید، شما در حال مبارزه با کم حوصلگی کاربران آنلاین برای خواندن هستید.


چینش صحیح بخش های محتوای شما نیز ضروری است. عنوان اصلی شما باید مخاطب را جذب کند و زیرعنوان ها نیز باید او را راهنمایی کنند. به یاد داشته باشید که شما می خواهید مخاطبان به دعوت به اقدام (Call to Action) شما برسند. ایجاد جریانی که خوانندگان را از یک نقطه به نقطه دیگر برساند، کمک خواهد کرد.


چه بخواهید یک لندینگ پیج طراحی کنید، چه یک صفحه فروش یا هر نوع محتوای دیگری، عنوان محتوا اولین ارتباط بین شما و مخاطبان است.


حتماً زمان مناسبی را صرف ساختن عنوانی کنید که بتواند یک یا چند تا از کارهای زیر را انجام دهد:
• ایجاد کنجکاوی کند.
• به راه حل یک مشکل اشاره کند.
• چیزی قانع کننده ارائه دهد.
• تحریک کند.

 


2. کلمات کلیدی را دریابید

 



شما به عنوان یک افیلیت مارکتر، باید به فکر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیز باشید. کسب رتبه بالاتر در نتایج گوگل، به آموزش و تفکر استراتژیک زیادی از طرف شما نیاز دارد. حتی برای محتواهایی که با هدف برندینگ در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید. در پایان لازم است که بفهمید چه کلمات کلیدی برای استراتژی بازاریابی همکاری در فروش شما کاربردی تر هستند.


تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی به خودی خود یک مهارت است، اما درک نحوه انتخاب و استفاده از کلمات مورد نظر، کار شما را بسیار آسان می کند. گاهی اوقات حتی می تواند به معنای نوشتن محتوای طولانی تر با کلمات کلیدی بیشتر باشد (علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی که خوانندگان شما جستجو می کنند).


البته این اشتباه است که کلمات کلیدی را به مقدار زیاد و بی حساب در متن خود بگنجانید و انتظار کسب نتایج عالی نیز داشته باشید. قطعاً کلمات کلیدی (مخصوصاً کلمات دم بلند) مهم هستند، اما وقتی به طور مکرر در متن استفاده می شوند، دیگر اثری ندارند. هیچ کس دوست ندارد یک مطلب شلوغ و نامفهوم را بخواند.

 


3. نیازهای مشتریان خود را درک کنید

 



در اینجا نقل قول دیگری را با هم می خوانیم:


"مردم برای کسانی که رؤیاهای‌شان را تشویق، شکست های‌شان را توجیه، ترس های‌شان را برطرف، سوءظن های‌شان را تأیید و به آنها کمک می کنند تا به دشمنان خود سنگ پرتاب کنند، هر کاری خواهند کرد." - بلر وارن


حتی با داشتن بهترین مهارت های نوشتن متن، برای این که متن تاثیرگذاری بنویسید، باید نقاط درد (Pain Points) مشتریان خود را به خوبی بشناسید. دشمنی که به آنها کمک می کنید تا شکستش دهند، چه کسی (یا چه چیزی) است؟ چگونه کلمات شما با آنچه آنها نیاز دارند و می خواهند بشنوند همسو هستند؟


از خود بپرسید که محتوای شما چگونه به تغییر زندگی مشتریان کمک می کند و اگر هرگز از محصول شما استفاده نکنند، زندگی آنها چگونه خواهد بود.


از طریق:
• ایجاد پرسونای مشتری؛
• از تالارهای گفتگو بازدید کنید که ممکن است مخاطبان هدف شما استفاده کنند.
• از مخاطبان خود مستقیماً سؤال کنید.
• تحقیق در مورد بازار هدف محصول؛

 


4. به انتخاب واژه و شخصیت توجه کنید.

 



کلماتی که انتخاب می کنید، یا خوانندگان شما را تحت تأثیر قرار می دهد یا آن ها را می تاراند. این واقعیت ممکن است واضح به نظر برسد، اما در واقع یک سلاح مخفی در کتابچه های تبلیغاتی حرفه ای است. برای تبدیل شدن به یک نویسنده حرفه‌ای، خواه یا نا خواه باید به این عبارت توجه کنید: نوشتن ترغیب کننده.


نوشتار ترغیب کننده شامل استفاده از کلمات قدرتمند، استدلال های منطقی و ارتباطات عاطفی برای سوق دادن خوانندگان به سمت اقدام است. در تبلیغ نویسی همکاری در فروش، کلماتی که انتخاب می کنید باید به مخاطبان شما کمک کند تا به این نتیجه برسند که محصول یا خدمات که تبلیغ می کنید، دقیقاً همان چیزی است که آنها نیاز دارند.


افزودن داستان های شخصی، صحبت با مخاطبان خود به گونه ای که با شما احساس نزدیکی و ارتباط بکنند، به ایجاد سریع‌تر اعتماد کمک می کند.


ایجاد این احساس در خواننده که او در مرکز توجه است نیز، می تواند معجزه آسا باشد. با استفاده از کلماتی مانند شما و ما، خواننده را از ذهن خود خارج کرده و به درون محتوا می کشانید.


همه اینها به مهارت شما در ایجاد ارتباطات عاطفی از طریق نوشتن متن بستگی دارد. کلماتی را انتخاب کنید که احساسی را به خوانندگان القا کند. این مورد به آنچه می فروشید بستگی خواهد داشت، اما به یاد داشته باشید که مخاطب مورد نظر خود را در ذهن داشته باشید. دوست دارید خواننده شما چه احساسی داشته باشد و چه کلماتی او را به آن سمت سوق می دهد؟

 


نتیجه


تبلیغ نویسی همکاری در فروش حاصل تلفیق درست اصول افیلیت مارکتینگ و کپی رایتینگ است. با رعایت نکاتی که در این مقاله بررسی کردیم، می توانید متن های تبلیغاتی بنویسید که فروش شما را افزایش می دهند. یادتان باشد که از کلمات کلیدی مرتبط و تحقیق شده، عناوینی که خوانندگان را به خود جلب می کند و کلماتی که اعتماد و فوریت را ایجاد می کنند استفاده کنید.

 


سوالات متداول


چگونه تبلیغ نویسی همکاری در فروش را یاد بگیرم؟


نکات و روش های زیادی برای نوشتن یک متن تبلیغی تاثیرگذار وجود دارند. چهار نکته مهم زیر را به یاد داشته باشید: نوشتن تیترهای جذاب، توجه ویژه به کلمات کلیدی، درک نیاز مشتریان و انتخاب صحیح کلمات.


چگونه مخاطب را به خواندن متن ترغیب کنیم؟


روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از مهمترین آن ها استفاده از عنوان و تیترهای داخلی جذاب و راهنمایی کننده برای مخاطب است.


آیا برای همکاری در فروش باید سئو یاد بگیرم؟


کسب رتبه های برتر جستجو در گوگل به معنای بیشتر دیده شدن و افزایش فروش است. همچنین باید با تحقیق بفهمید که کدام کلمات کلیدی برای استراتژی افیلیت مارکتینگ شما کاربردی تر هستند.


چگونه نیازهای مشتریان خود را بشناسم؟


روش های مختلفی برای این کار وجود دارد: ایجاد پرسونای دقیق مشتریان، بازدید از تالارهای گفت و گو که ممکن است مخاطبان هدف شما در آن حضور داشته باشند، پرسش مستقیم از مخاطبان و تحقیق در مورد بازار هدف محصول.


چگونه یک متن تبلیغی ترغیب کننده بنویسیم؟


با استفاده از کلمات قدرتمند و ایجاد ارتباط عاطفی با خوانندگان. در تبلیغ نویسی همکاری در فروش، کلماتی که می نویسید باید به خوانندگان کمک کند تا دریابند که محصول شما، دقیقاً همانی است که نیاز دارند.


نوشتن داستان و تجربه های شخصی نیز می تواند برای رسیدن به این هدف خیلی کمک کند.

 


همکاری در فروش دایان افلیت:  https://dayanaffiliate.com



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد