درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4749صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 31 مرداد 1392 - 17:26
نخستین کمپین در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی
  

شارا- مجموعه ای بزرگ از برندها در قالب یک کمپین در کنار هم آمده اند تا رویدادی نوین را در عرصه تبلیغات ایران رقم زنند، این برنامه همانطور که از نامش پیداست در زمینه ماجراجویی در طبیعت است و قصد آن دارد تا با معرفی دره های زیبای کمجل در سیاه بیشه ورزش صخره نوردی را به همگان معرفی کند.
 
 حدود 3 ماه پیش پس از ثبت نام از جوانان رده سنی تا 30 سال در سایت کمپین، از میان حدود 16000 نفر متقاضی 5 نفر به قید قرعه انتخاب شده و در تمرینات حرفه ای تیم شرکت کردند. این تمرینات شامل آموزش صخره نوردی و فرود و نیز بدنسازی بود که توسط تیمی مجرب در طی 2 ماه به انجام رسید. اکنون تیم آماتور ما به گروهی صخره نورد مبدل شده اند و صعود های متعددی به صورت تمرینی انجام داده اند. از کلیه بخشهای انتخابی و تمرینی فیلم مستندی تهیه شده است که با نوین ترین سیستم های فیلمبرداری مطابقت دارد، تیم در تاریخ 13 شهریور ماه به ارتفاعات سیاه بیشه خواهند رفت و در طی 3 روز مسیر بسیار سخت این دره ها را که به راستی بهشتی زیبا و کشف ناشده است را خواهند پیمود، فیلمبرداری ما تا پایان این دره نوردی سه روزه ادامه خواهد یافت و نهایتا این فیلم مستند متفاوت در شهریور ماه در دو سینمای پردیس قلهک و برج میلاد اکران خواهد شد. البته هزینه های این دو اکران نیز به یکی از خیریه ها تعلق خواهد گرفت.
 
 آموزش حرفه ای تیم و نیز حمایت کامل بیمه ای از آن توسط بیمه شهر از نکات بارز این برنامه است، ما با این برنامه قصد داریم تا علاوه بر نمایش زیبایی های این دره های بکر نشان دهیم که چگونه برندها و شرکت ها می توانند با یک همکاری تعریف شده گامی بزرگ در باره مسئولیت های اجتماعی بردارند. هر کدام از برندها در این برنامه وظیفه ای مشخص داشته و در کنار یکدیگر برنامه را به پیش برده اند، بعنوان مثال برند کوئیک سیلور مسئولیت اجرایی کمپین را بعهده داشته ، باشگاه هواداران برج میلاد مسئولیت نشست های خبری ، شرکت آبان بخش ایمنی تمرینات ، شرکت سینا ریزجلبک قشم بخش تغذیه و سلامتی ، باشگاه اکسیژن رویال بخش تمرینات درون باشگاهی ، شرکت نوند بخش بیلبوردها ، شرکت گوپرو بخش تامین برخی تجهیزات فیلمبرداری، شرکت کارنگ نو بخش طراحی گرافیک و شرکت فراز بخش IT را بعهده داشته اند. حضور تعداد زیادی برند باعث شده است تااین برنامه تا کنون با موفقیت چشمگیری مواجه شود و به زودی شاهد نخستین فیلم مستند HD از سرزمین های سبز شمال ایران باشیم، جایی که شاید دست رسی به آن برای همه امکان نداشته باشد.
 
 صدرا شریعتمداری طراح این کمپین و خالق گروه Adventurers با متمایز خواندن این نوع تبلیغات برای برند ها اعلام داشت که اکنون زمان تحولی بزرگ در صنعت تبلیغات در ایران فرا رسیده است ، کوچ از سمت تبلیغات با اثر پذیری کوتاه مدت به سمت تبلیغاتی که تاریخ ساز خواهند شد و ماندگار. درصد کمی از هزینه های تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی از سمت برندها در ایران می تواند موجب تولید فیلم های مستند حرفه ای شود که عامل معرفی بین المللی نواحی مختلف گردد. استقبال جوانان از این برنامه هیجان انگیز ما را به دامنه دار نمودن این برنامه ها امیدوار ساخته است.
 دومین نشست خبری این تیم با حضور جمع کثیری از خبرنگاران در برج میلاد تهران برگزار شد و بخشی از فیلم این تیم رونمایی شد.
 منبع: کوئیک سیلور

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد