درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47475صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 22 تیر 1400 - 15:58
پنج روش برای ارتقای شهرت و اعتبار برند در سال 2021
آیا می خواهید اعتبار برند خود را در سال 2021 ارتقا دهید؟ کسب و کارها باید تمام توان خود را برای کسب شهرت و اعتبار انجام دهند، که به نوبه خود می تواند به جذب و حفظ مشتری و رقابت در سطح بالاتری کمک کند. بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا این استراتژی ها را بشناسید و بدانید چه کمکی می توانند به شما بکنند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| آیا می خواهید اعتبار برند خود را در سال 2021 ارتقا دهید؟ کسب و کارها باید تمام توان خود را برای کسب شهرت و اعتبار انجام دهند، که به نوبه خود می تواند به جذب و حفظ مشتری و رقابت در سطح بالاتری کمک کند. بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا این استراتژی ها را بشناسید و بدانید چه کمکی می توانند به شما بکنند.


جدی گرفتن کووید 19


این موضع قابل درک است که کسب و کارها می خواهند به شرایط طبیعی گذشته بازگردند، اما همه گیری هنوز تمام نشده و اعتماد مصرف کنندگان به شرکت ها همچنان کم است. در چنین شرایطی با نشان دادن اینکه همه گیری را جدی گرفته اید و از مشتریان خود حمایت می کنید، می توانید برای خود شهرت و اعتبار خوبی نزد کارکنان و هر کسی که با کسب و کارهای شما مرتبط است، کسب کنید. همچنین می توانید با فعالیت در شبکه های اجتماعی، اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.


ایجاد محتوای باکیفیت


صحبت از رسانه های اجتماعی است، شما همچنین باید از این بستر برای انتشار محتوای با کیفیت بالا برای ارائه به مشتریان استفاده کنید. نکته مهم در اشتراک گذاشتن محتوا برای کسب اعتبار و شهرت، در نظر گرفتن مشتریان هدف و استفاده از رسانه های مختلف برای جذب و ارزشمند کردن محتوای تان است.


استفاده از خدمات ابری و دورکاری


استفاده ار خدمات ابری در فعالیت های دورکاری بسیار اهمیت دارد، که نه تنها باعث افزایش عملکرد می شود بلکه باعث پیشرفت روزمره تجارت و افزایش اعتبار شما نیز می شود. گزینه دورکاری حداقل به صورت نیمه وقت نشان می دهد که شما به کارمندان خود اهمیت می دهید، علاوه بر آن مزایای زیادی برای کسب و کارتان به همراه دارد.


به روزرسانی محصولات سبز


این روزها، مصرف کنندگان نسبت به برندهایی که استفاده می کنند، از نظر زیست محیطی آگاه و حساس شده اند. این بدان معنی است که شما می توانید شهرت و اعتبار خود را با به روزرسانی محصولات سبز، مانند افزایش بازیافت و استفاده از مواد سبز، تا حد زیادی ارتقا دهید. بدیهی است که این امر به شما کمک می کند تا در این راستا تغییر مثبتی ایجاد کنید و حتی می تواند هزینه های شما را در بسیاری از موارد کاهش دهد.


مشارکت جوامع


راه دیگر برای ایجاد تغییر مثبت در عین بهبود اعتبار، تعامل با جامعه و حمایت از افراد است. بسیاری از جوامع پس از گسترش همه گیری کرونا برای کسب و حفظ اعتبار و شهرت خود تلاش می کنند، بنابراین شما می توانید با انجام فعالیت های داوطلبانه، خیرخواهانه و همکاری با سایر مشاغل و سازمان ها ارتباط خود را با این جوامع بهبود بخشید.


در حال حاضر، این روش ها تنها چند روش موثر برای ارتقای شهرت و اعتبار شما در شرایط بحرانی هستند که به شما در جذب و حفظ مشتری و شروع دوباره کمک می‌کنند.

 

نویسنده: Steve Conway

منبع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
منبع انگلیسی:  www.publicrelationstoday.com

زمان انتشار: Jul 12, 2021


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد