![](http://www.shara.ir/media/image/1400/04/22/4449109-reputation-1280x481.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی یران (شارا)-|| آیا می خواهید اعتبار برند خود را در سال 2021 ارتقا دهید؟ کسب و کارها باید تمام توان خود را برای کسب شهرت و اعتبار انجام دهند، که به نوبه خود می تواند به جذب و حفظ مشتری و رقابت در سطح بالاتری کمک کند. بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا این استراتژی ها را بشناسید و بدانید چه کمکی می توانند به شما بکنند.
جدی گرفتن کووید 19
این موضع قابل درک است که کسب و کارها می خواهند به شرایط طبیعی گذشته بازگردند، اما همه گیری هنوز تمام نشده و اعتماد مصرف کنندگان به شرکت ها همچنان کم است. در چنین شرایطی با نشان دادن اینکه همه گیری را جدی گرفته اید و از مشتریان خود حمایت می کنید، می توانید برای خود شهرت و اعتبار خوبی نزد کارکنان و هر کسی که با کسب و کارهای شما مرتبط است، کسب کنید. همچنین می توانید با فعالیت در شبکه های اجتماعی، اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.
ایجاد محتوای باکیفیت
صحبت از رسانه های اجتماعی است، شما همچنین باید از این بستر برای انتشار محتوای با کیفیت بالا برای ارائه به مشتریان استفاده کنید. نکته مهم در اشتراک گذاشتن محتوا برای کسب اعتبار و شهرت، در نظر گرفتن مشتریان هدف و استفاده از رسانه های مختلف برای جذب و ارزشمند کردن محتوای تان است.
استفاده از خدمات ابری و دورکاری
استفاده ار خدمات ابری در فعالیت های دورکاری بسیار اهمیت دارد، که نه تنها باعث افزایش عملکرد می شود بلکه باعث پیشرفت روزمره تجارت و افزایش اعتبار شما نیز می شود. گزینه دورکاری حداقل به صورت نیمه وقت نشان می دهد که شما به کارمندان خود اهمیت می دهید، علاوه بر آن مزایای زیادی برای کسب و کارتان به همراه دارد.
به روزرسانی محصولات سبز
این روزها، مصرف کنندگان نسبت به برندهایی که استفاده می کنند، از نظر زیست محیطی آگاه و حساس شده اند. این بدان معنی است که شما می توانید شهرت و اعتبار خود را با به روزرسانی محصولات سبز، مانند افزایش بازیافت و استفاده از مواد سبز، تا حد زیادی ارتقا دهید. بدیهی است که این امر به شما کمک می کند تا در این راستا تغییر مثبتی ایجاد کنید و حتی می تواند هزینه های شما را در بسیاری از موارد کاهش دهد.
مشارکت جوامع
راه دیگر برای ایجاد تغییر مثبت در عین بهبود اعتبار، تعامل با جامعه و حمایت از افراد است. بسیاری از جوامع پس از گسترش همه گیری کرونا برای کسب و حفظ اعتبار و شهرت خود تلاش می کنند، بنابراین شما می توانید با انجام فعالیت های داوطلبانه، خیرخواهانه و همکاری با سایر مشاغل و سازمان ها ارتباط خود را با این جوامع بهبود بخشید.
در حال حاضر، این روش ها تنها چند روش موثر برای ارتقای شهرت و اعتبار شما در شرایط بحرانی هستند که به شما در جذب و حفظ مشتری و شروع دوباره کمک میکنند.
نویسنده: Steve Conway
منبع فارسی: شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)
منبع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com
زمان انتشار: Jul 12, 2021
|