درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4747صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 31 مرداد 1392 - 17:41
مهم­ترین اهداف جشنواره وبلاگ نویسی گرگان تشریح شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) - دبیر سومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان اهداف و موضوعات و محورهای جشنواره وبلاگ نویسی گرگان را تشریح کرد.
به گزارش شارا، «شبیر دائمی» با بیان این مطلب که هدف از برگزاری سومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان گرامیداشت روز گرگان است، استفاده بیش از پیش از فضای مجازی برای معرفی گرگان، سوق دادن وبلاگ نویسان برای پرداختن به موضوعات مرتبط با گرگان، بازخوانی و بازاندیشی فرصت ها و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی و تحقق بخشی از اهداف شهر الکترونیک گرگان را از دیگر اهداف جشنواره دانست و تصریح کرد: وبلاگ نویسان با نگارش و روایت تجربه ‌ها و آگاهی ‌های فردی می‌توانند به شکل منظم، اندیشه‌ها، علایق و دیدگاه‌های گوناگون خود را در چارچوب قوانین جشنواره منتشر کنند. بنابراین فرصت مناسبی برای تبادل افکار و اندیشه ها به وجود خواهد آمد و این ظرفیت می تواند نقش مهمی در کمک به مدیران شهری برای برنامه ریزی بهتر و دقیق تر برای رفع مشکلات شهروندان داشته باشد.
دائمی اهداف فرعی جشنواره را هدایت و تشویق وبلاگ نویسی، کمک به سالم سازی فضای وبلاگ نویسی،  تقویت کارکردهای اطلاع رسانی در محیط شهری برشمرد و گفت: سومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان با شعار «بار دیگر شهری که دوستش می داریم» برگزار و شرکت کنندگان باید در پنج محور کلی شامل محورهای فرهنگی و گردشگری: (آداب و رسوم، آئین ها، گویش، بازی های محلی، صنایع دستی، بافت تاریخی و معماری، اماکن گردشگری، بناهای تاریخی مذهبی، جاذبه های طبیعی، عناصر گرگان تاریخی همچون دیوار دفاعی و خلیج گرگان و رود گرگان و دشت گرگان و ...) توسعه پایدار گرگان: (توسعه شهری همچون توسعه پارک ها و فضای سبز و زیباسازی شهر و ترافیک و مدیریت شهری و ساخت و ساز، سرمایه گذاری، حمل و نقل و ارتباطات همچون توسعه راهها و جاده های برون شهری، توسعه دانشگاه ها و آموزش عالی، صنعت، بهداشت و درمان، محیط زیست و منابع طبیعی، و ...) ورزش گرگان: (وضعیت رشته های مختلف ورزشی در گرگان، پتانسیل های ورزش گرگان، معرفی تیم های ورزشی، و ...) چهره ها: (مشاهیر و نام آوران پیشین یا معاصر، شهدا و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، خیرین و نیکوکاران، افراد تلاشگر، شهروندان فداکار، چهره های تاثیرگذار اجتماعی فرهنگی ورزشی و ...) و نامه ای به شهردار یا اعضای شورای شهر در جشنواره شرکت کنند.
دایمی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا 13 شهریور 92 فرصت دارند با مراجعه به وبسایت جشنواره به نشانی www.gorganblog.ir  و اطلاع از قوانین در نظر گرفته شده، با ثبت مطالب مرتبط با موضوعات جشنواره در این رقابت شرکت کنند.


منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد