درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4747صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 31 مرداد 1392 - 17:05
مهم­ترین اهداف جشنواره وبلاگ نویسی گرگان تشریح شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) - دبیر سومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان اهداف و موضوعات و محورهای جشنواره وبلاگ نویسی گرگان را تشریح کرد.
به گزارش شارا، «شبیر دائمی» با بیان این مطلب که هدف از برگزاری سومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان گرامیداشت روز گرگان است، استفاده بیش از پیش از فضای مجازی برای معرفی گرگان، سوق دادن وبلاگ نویسان برای پرداختن به موضوعات مرتبط با گرگان، بازخوانی و بازاندیشی فرصت ها و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی و تحقق بخشی از اهداف شهر الکترونیک گرگان را از دیگر اهداف جشنواره دانست و تصریح کرد: وبلاگ نویسان با نگارش و روایت تجربه ‌ها و آگاهی ‌های فردی می‌توانند به شکل منظم، اندیشه‌ها، علایق و دیدگاه‌های گوناگون خود را در چارچوب قوانین جشنواره منتشر کنند. بنابراین فرصت مناسبی برای تبادل افکار و اندیشه ها به وجود خواهد آمد و این ظرفیت می تواند نقش مهمی در کمک به مدیران شهری برای برنامه ریزی بهتر و دقیق تر برای رفع مشکلات شهروندان داشته باشد.
دائمی اهداف فرعی جشنواره را هدایت و تشویق وبلاگ نویسی، کمک به سالم سازی فضای وبلاگ نویسی،  تقویت کارکردهای اطلاع رسانی در محیط شهری برشمرد و گفت: سومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان با شعار «بار دیگر شهری که دوستش می داریم» برگزار و شرکت کنندگان باید در پنج محور کلی شامل محورهای فرهنگی و گردشگری: (آداب و رسوم، آئین ها، گویش، بازی های محلی، صنایع دستی، بافت تاریخی و معماری، اماکن گردشگری، بناهای تاریخی مذهبی، جاذبه های طبیعی، عناصر گرگان تاریخی همچون دیوار دفاعی و خلیج گرگان و رود گرگان و دشت گرگان و ...) توسعه پایدار گرگان: (توسعه شهری همچون توسعه پارک ها و فضای سبز و زیباسازی شهر و ترافیک و مدیریت شهری و ساخت و ساز، سرمایه گذاری، حمل و نقل و ارتباطات همچون توسعه راهها و جاده های برون شهری، توسعه دانشگاه ها و آموزش عالی، صنعت، بهداشت و درمان، محیط زیست و منابع طبیعی، و ...) ورزش گرگان: (وضعیت رشته های مختلف ورزشی در گرگان، پتانسیل های ورزش گرگان، معرفی تیم های ورزشی، و ...) چهره ها: (مشاهیر و نام آوران پیشین یا معاصر، شهدا و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، خیرین و نیکوکاران، افراد تلاشگر، شهروندان فداکار، چهره های تاثیرگذار اجتماعی فرهنگی ورزشی و ...) و نامه ای به شهردار یا اعضای شورای شهر در جشنواره شرکت کنند.
دایمی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا 13 شهریور 92 فرصت دارند با مراجعه به وبسایت جشنواره به نشانی www.gorganblog.ir  و اطلاع از قوانین در نظر گرفته شده، با ثبت مطالب مرتبط با موضوعات جشنواره در این رقابت شرکت کنند.


منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد