درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47452صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 19 تیر 1400 - 11:48
پنج مزیت استفاده از روابط‌عمومی‌ و نقش آن در کسب و کار شما
روابط‌عمومی‌ نیاز به رویکرد مناسب در زمان مناسب دارد، اما وقتی به درستی انجام شود، واقعاً می تواند به کسب و کار شما در راستای اهداف‌تان کمک کند. بهره مندی از منابع خبری معتبر، با افزایش آگاهی از برند، به رشد کسب و کار شما کمک می کند. علاوه بر این، مشتریانی که از برند شما تصور مثبتی دارند در نهایت به افزایش فروش نیز کمک می کنند که نتیجه بسیار خوبی است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| در اینجا به پنج روش اشاره شده که روابط‌عمومی‌ می تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند:


1. افزایش اعتبار


صادق و قابل اعتماد بودن از نظر مشتریان یک مزیت بزرگ است. روابط‌عمومی‌ یک مولفه اساسی برای ساخت یک برند معتبر است که می تواند مورد اعتماد مصرف کنندگان قرار گیرد. روابط‌عمومی‌ برای شما این امکان را فراهم می آورد که بتوانید گفتگوی واقعی تری با مصرف کنندگان داشته باشید، که در نهایت موجب افزایش اعتبار کسب و کار شما می شود.


2. کم هزینه بودن


روابط‌عمومی‌ یک گزینه مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ است. با راه اندازی کمپین روابط‌عمومی‌، بدون پرداخت هزینه می توانید برای کسب و کار خود اعتماد و اعتبار کسب کنید. روابط‌عمومی‌ برای افزایش آگاهی و تقاضای محصولات شرکت از پوشش رسانه ای رایگان استفاده می کند. با این کار می توانید دامنه کسب و کار خود را گسترش دهید. از آنجایی که روابط‌عمومی‌ به جای پرداخت هزینه تبلیغات، می تواند به روش های رایگان دامنه خود را گسترش دهد، یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی است. چند روش که می توانید از روابط‌عمومی‌ به روشی مقرون به صرفه استفاده کنید شامل مشارکت در گفتگو و مکالمات، انتخاب اینفلوئنسر و رهبری فکری است.


3. سئو خود را ارتقا دهید


با پیشرفت فناوری، اهمیت سئو روز به روز بیشتر می شود. روابط‌عمومی‌ موثر می تواند حضور آنلاین شرکت شما را از طریق نمایش در انواع وب سایت های معروف و سایر پلتفرم های رسانه ای تقویت کند. این کار می تواند سئو شرکت شما را تقویت کند و به شما کمک می کند تا رنکینگ اول موتور جستجو شوید. محتوای مناسب و نام شما در موتورهای جستجو باعث می شود بیشتر دیده شوید، و در نهایت تعداد افرادی که پیام برند شما را دریافت می کند، بیشتر می شود.


4. برند خود را به عنوان رهبر گروه قرار دهید


روابط‌عمومی‌ می تواند برای محتوای شما ارزش آفرینی کند و شرکت شما را از سایر رقبا متمایز می کند. از طریق روابط‌عمومی‌ این عبارت مطرح می شود "که چرا باید محصول شما را بخرند و چرا مشتریان باید به شرکت یا عقیده شما اعتماد کنند". این امر باعث می شود در حوزه خود متخصص شوید و مهارت و تخصص خود را به مصرف کنندگان نشان دهید.


5. دسترسی بیشتر از طریق روابط‌عمومی‌


روابط‌عمومی‌ روشی عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا از طریق اینترنت و رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان بیشتر بهره ببرید، که اغلب در سطح بین المللی نیز مورد توجه قرار می گیرد. روابط‌عمومی‌ بهترین روش برای شرکتی است که می خواهد آگاهی مصرف کنندگان را نسبت به برند، محصولات یا خدمات خود افزایش دهد.


روابط‌عمومی‌ نیاز به رویکرد مناسب در زمان مناسب دارد، اما وقتی به درستی انجام شود، واقعاً می تواند به کسب و کار شما در راستای اهداف‌تان کمک کند. بهره مندی از منابع خبری معتبر، با افزایش آگاهی از برند، به رشد کسب و کار شما کمک می کند. علاوه بر این، مشتریانی که از برند شما تصور مثبتی دارند در نهایت به افزایش فروش نیز کمک می کنند که نتیجه بسیار خوبی است.

 

نویسنده: Adrian Falk- Forbes Councils Member

منبع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
منبع انگلیسی:  www.forbes.com

زمان انتشار: Jul 6, 2021

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد