درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:42   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4744صفحه نخست » پنجشنبه، 31 مرداد 1392 - 13:06
پاسخگو کردن صندوق تامین اجتماعی یک الزام است
مهدی چالکش جوری - نمی دانم گذرتان به برخی سازمان های دولتی افتاده یا نه؟ کارکنان بی تربیت و بی ادب و فاقد هر گونه روحیه پاسخگویی و البته تعدادشان در برخی سازمان ها زیاد و برخی سازمان ها کمی کمتر
  

نمی دانم گذرتان به برخی سازمان های دولتی افتاده یا نه؟ کارکنان بی تربیت و بی ادب و فاقد هر گونه روحیه پاسخگویی و البته تعدادشان در برخی سازمان ها زیاد و برخی سازمان ها کمی کمتر
 یکی از این سازمان ها که در این سال ها به دلیل تغییرات مکرر مدیریتی بی صاحب بوده، صندوق تامین اجتماعی است. به هیچ وجه پاسخگو نیستند و اصلا رفتار درستی با بیمه گذار ندارند و اصلا کارشناسی وجود ندارد که با ادله و دلیل به سوال شما پاسخ بدهد و صرفا با این ارائه این جواب که نمی توانند فلان اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند کار فیصله پیدا می کند و تو می مانی و خدای خود و خستگی و تلف شدن وقت که هیچ ارزشی برای مسوولان این صندوق ندارد.
 من امروز برای پیگیری کاری به یوسف آباد منطقه 18 سازمان تامین اجتماعی رفتم و پس از به این در و آن در زدن رسیدم به فردی که مسئول این پرونده بود. در مورد علت جریمه پرس و جو کردم که فرمودند حکم بازرسی را خانم فلانی امضا کرده و من با توجه به بی اساس بودن این مساله خواستار یک کپی از برگه بازرسی شدم چون اگر بازرس آمده بود طبق سنوات گذشته رونوشت آن تحویل دفتر می شد ولی اظهار می کردند نخیر آمدند و خانم فلانی هم امضا کرده و ربطی به ما ندارد. از ایشان درخواست کردم یک نسخه از آن نامه را به من بدهید که پیگیر قضیه شوم البته به هر دری که زدم نشد و تحویل نسخه ای از آن که در امور اداری یک روال معمولی است میسر نشد. دست آخر هم گفتند شما می توانید اعتراض کنید. البته از این موارد در این صندوق الی ماشاء الله فراوان است.  ضمنا اصلا مبلغ آن مهم نیست آن چه که مهم است بی اساس بودن این حرف است و سرگردان شدن در این سازمان مخوف که تا سال ها وقتت تلف می شود و آخرش مقصر بیمه گذار است همراه با جریمه های غیر انسانی.
 
آقای وزیر جناب آقای ربیعی
 پرداخت بیمه یک وظیفه قانونی است و به نفع بیمه گذار ولی پول زور از دیگران گرفتن خلاف شرع و فانون است. آخر این چه سازمانی است که هیچ نظم و انضباطی بر آن حاکم نیست و چرا باید در راهروهای این سازمان این همه ارباب رجوع سرگردان باشد؟ آقای وزیر آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید؟
آقای وزیر به این وضعیت خاتمه دهید. مدیران بی لیاقت و غیرپاسخگو را از این سازمان مردمی دور کنید. برای کارکنان این سازمان که روزانه با میلیون ها ارباب رجوع سروکار دارند دوره مشتری مداری و تشریفات و تکریم ارباب رجوع برپا کنید. مردم که نوکر شما نیستند.
شما را از زمانی که دبیر سرویس اجتماعی روزنامه کار و کارگر بودم می شناسم و خود نیز معلم هستید و فرمودید برای ستاندن حق و برپایی نظم و انضباط آمده اید خب یا علی.
این سازمان فرسوده و لخت را سراپا الکترونیکی کنید و نظارت را بر اعمال کارکنانش اعمال.
منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از:به گزارش شبکه خبری تحلیل گیلان 24

http://www.gilan24.ir/fa/Details820.aspx

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد