درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47405صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 13 تیر 1400 - 08:57
پرهیز از نگاه سنتی به روابط عمومی شورای شهر
نگاه به روابط عمومی شورای شهر در گذشته نه تنها غلط بوده است بلکه سیاست گذاری و استراتژی نادرست متولیان آن باعث شده است که با گذشت پنج دوره از فعالیت این نهاد قانونی، هنوز مردم و شهروندان تهرانی درک درستی از وظایف و جایگاه آن نداشته باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| سوابق پنج دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر تهران نشان می دهد که به روابط‌عمومی نگاه سنتی و تشریفاتی داشته اند.

یک فعال رسانه ای در یادداشتی خطاب به منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران نوشت؛ ذات وجودی وظایف شورای شهر و اعضای آن ارتباط با شهروندان است و این مهم محقق نمی شود مگر تقویت جایگاه روابط عمومی در ساختار این نهاد مردمی.

در یادداشت مهدی جمشیدی آمده است؛

منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، پس از سلام و تبریک به مناسبت توفیق خدمت به شهروندان تهران باید به عرض برسانم که اگر در انتخاب شهردار تهران و مدیران عالی و میانی شهرداری و شورای شهر سهم خواهی های سیاسی را مدنظر دارید که نمی توان انکار نمود و جای گلایه ای نیست، اما توصیه می کنم در انتخاب مدیر و کارکنان و مشاوران روابط عمومی در ساختار شورای شهر دقت کنید که کوتاهی در این مهم نه تنها به جایگاه این پارلمان شهری آسیب می رساند، بلکه فاصله اعضاء با مردم را بیش از پیش بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

روابط عمومی جای بازی های سیاسی نیست و اگر در راس آن تفکر جناحی و گروهی باشد، قهر عموم مردم با پارلمان شهری نه تها از بین نمی رود، بلکه باعث نفرت بیشتر خواهد شد.

اینکه به سفارش دیگران سکان این جایگاه تاثیرگذار را به فردی که روابط عمومی را نمی شناسد و جایگاه آن را حیاط خلوت خود و اطرافیان تلقی می کند بسپارید نه تنها به شورا بلکه به فرد فرد اعضای آن نیز آسیب جدی می رساند که جبران آن امری بس سخت و مشکل ساز خواهد بود.

نگاه به روابط عمومی شورای شهر در گذشته نه تنها غلط بوده است بلکه سیاست گذاری و استراتژی نادرست متولیان آن باعث شده است که با گذشت پنج دوره از فعالیت این نهاد قانونی، هنوز مردم و شهروندان تهرانی درک درستی از وظایف و جایگاه آن نداشته باشند.

و اما کلام آخر؛

برای یکبار هم که شده، تعصب و سفارش دیگران را برای انتخاب مدیر روابط عمومی شورای شهر مردود کنید و شایسته سالاری و برنامه محوری افراد را برای انتخاب آن مدنظر داشته باشید.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد