درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47399صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 10 تیر 1400 - 20:36
راهکارهای سخنرانی تاثیرگذار برای کارمندان
سخنرانی برای کارمندان شرکت همیشه کار سختی است. بسیاری از مدیران هر کاری می کنند تا از زیر بار این امر شانه خالی کنند. ترس از سخنرانی برای دیگران امر رایجی است و بسیاری از مردم دنیا با آن دست و پنجه نرم می کنند. اگر شما هم نگرانی و استرس بسیار زیادی برای سخنرانی در جمع کارمندان تان دارید، هرگز این مقاله را از دست ندهید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| سخنرانی برای کارمندان شرکت همیشه کار سختی است. بسیاری از مدیران هر کاری می کنند تا از زیر بار این امر شانه خالی کنند. ترس از سخنرانی برای دیگران امر رایجی است و بسیاری از مردم دنیا با آن دست و پنجه نرم می کنند. اگر شما هم نگرانی و استرس بسیار زیادی برای سخنرانی در جمع کارمندان تان دارید، هرگز این مقاله را از دست ندهید.

نگرانی در مورد سخنرانی برای کارمندان می تواند ریشه در تجربه های ناخوشایند قبلی یا شخصیت درونگرای افراد داشته باشد. اگر شما قصد موفقیت به عنوان یک مدیر را دارید، باید سخنرانی را به عنوان کاری اساسی قبول کنید، در غیر این صورت کمتر کسی تمایلی برای همکاری با یک مدیر دائما نگران از سخنرانی برای دیگران خواهد داشت.

کسب و کارهای بزرگ هم برای استخدام مدیر به مهارت های ارتباطی شان توجه زیادی می کنند. اگر شما رزومه ای بدون سخنرانی برای کارمندان یا مشتریان به طور عمومی داشته باشید، کمتر برندی به شما شانس همکاری خواهد داد. هدف اصلی ما در این مقاله بررسی راهکارهایی برای ساده سازی سخنرانی برای کارمندان و ترغیب تان برای انجام این کار است. نتیجه این امر تاثیرگذاری بسیار عالی بر روی کارمندان خواهد بود.

ایجاد یک جمع بندی

سخنرانی شما باید جمع بندی هم داشته باشد. اغلب اوقات سخنران‏ ها در پایان هیچ جمع بندی از بحث های شان ارائه نمی کنند. این امر مثل هدر دادن زمان مخاطب هدف خواهد بود. شما در میان کارمندان تان برای سرگرمی سخنرانی نمی کنید. نکته مهم دسترسی به یک نتیجه واحد و تلاش برای تغییر فعالیت برند براساس آن است. اگر شما به این نکته مهم توجه لازم را نشان ندهید، وضعیت تان به طور قابل ملاحظه ای دشوار خواهد شد. بنابراین باید همیشه ارائه یک جمع بندی درست را مدنظر داشته باشید.

بسیاری از برندها برای سخنرانی مدیران شان شرایط خاصی را پیشنهاد می کنند. این امر شامل شروع با ارائه خلاصه ای از بحث و سپس جمع بندی در پایان کار است. اگر شما ارائه یک خلاصه جمع و جور در ابتدای بحث را مدنظر قرار دهید، تاثیرگذاری تان بر روی کارمندان به شدت افزایش پیدا می کند. دلیل این امر آگاهی دقیق کارمندان از محورهای اساسی صحبت شما و همچنین آمادگی بیشتر برای شنیدن آن است.

استفاده از محتوای بصری

استفاده از محتوای بصری اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما در طول سخنرانی تان از محتوای بصری به خوبی استفاده نمایید، تاثیرگذاری تان بر روی کارمندان افزایش می یابد. گاهی اوقات یک تصویر هزاران جمله در خودش دارد. این امر در زمینه سخنرانی به طور قابل ملاحظه ای احساس می شود.

سخنران‏ ها گاهی اوقات برای بیان منظورشان به مشکل می خورند. اگر در این میان از محتوای بصری مناسب استفاده شود، میزان تاثیرگذاری و بیان درست محتوا به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. خوشبخانه امروزه منابع بسیار زیادی برای پیدا کردن محتوای بصری جذاب وجود دارد. بنابرین هیچ بهانه ای از سوی شما برای بی توجهی به محتوای بصری پذیرفته نخواهد بود.

سخنرانی دوستانه

شما در سخنرانی برای کارمندان تان نیاز به نگرانی بالا و استفاده از لحن جدی ندارید. شما در طول روز بارها و بارها با کارمندان تان تعامل دارید بنابراین هیچ مشکلی برای استفاده از لحن دوستانه در این میان نخواهد بود.

کارمندان در صورت مشاهده سخنرانی شما با لحن و رفتاری دوستانه تمایل بالاتری برای توجه به آن خواهند داشت. بنابراین شما در نهایت توجه بسیار بیشتری از سوی آنها جلب می کنید. این کار سختی های مسیر سخنرانی را نیز برای شما به حداقل خواهد رساند.

استقبال از بازخوردها

اگر شما از سخنرانی تان برای کارمندان خیلی خوش تان آمد، نباید فکر کنید به پایان راه رسیده اید. اغلب اوقات ایرادات هرچند کوچکی در سخنرانی ها وجود دارد. اگر شما از کارمندان تان برای ارائه بازخورد دعوت نمایید، امکان بهبود کیفیت سخنرانی های بعدی تان به طور قابل ملاحظه ای فراهم خواهد شد، در غیر این صورت شاید یک اشتباه را بارها و بارها تکرار کنید.

بازخوردهای کارمندان درباره سخنرانی شما همیشه منفی نیست. اگر بازخوردها مثبت بود، معنای این امر ارائه یک سخنرانی جذاب و درست از سوی شماست. بنابراین می توانید به کارتان افتخار کنید و با نگاهی امیدوارانه به سراغ سخنرانی های بعدی تان بروید.

 

نویسنده: والنسیا هیگوئرا - کارشناس مدیریت کسب و کار

مترجم : علی ‌آل ‌علی
منبع : smallbusiness
www.forsatnet.ir
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد