درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47390صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 10 تیر 1400 - 15:01
سومین جشنواره ارزیابی روابط‌ عمومی‌های صنعت آب و برق برگزار می‌شود
مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نیرو گفت: به‌عنوان حسن ختام دولت دوازدهم، سومین جشنواره ارزیابی روابط‌ عمومی‌های صنعت آب و برق در روز ۲۴ تیرماه برگزار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نیرو گفت: به‌عنوان حسن ختام دولت دوازدهم، سومین جشنواره ارزیابی روابط‌ عمومی‌های صنعت آب و برق در روز ۲۴ تیرماه برگزار خواهد شد.


به گزارش شارا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "صدیقه ببران" روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی‌های صنعت آب و برق غرب کشور که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مربوط به خشکسالی اخیر، کاملا دامن گیر صنعت آب و برق شده است. وزارت نیرو سال‌های ۹۸ و ۹۹ به‌عنوان دو سال‌ پرافتخار پشت سر گذاشته، به‌طوری که هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده‌ای در این سال‌ها اتفاق نیفتاد و تنش‌های آبی هم در شهرهای کشور کاهش یافته بود. امیدوار بودیم سال‌جاری هم به همین منوال ادامه یابد ولی متاسفانه خشکسالی و گرمای شدید و زودرس امسال صنعت آب و برق را با مشکلاتی مواجه ساخت.
وی افزود: امسال ۲۸۲ شهر دارای تنش آبی هستند، در صورتی که سال گذشته این تعداد تنها ۱۷۰ شهر بود.


مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نیرو ادامه داد: در طی دو سال گذشته متاسفانه کشور با مشکلات جدیدی مواجه شد از جمله آن‌ها می‌توان به شیوع ‌کرونا، تشدید تحریم و جنگ اقتصادی اشاره کرد که همگی آثار ویژه‌ای را بر این صنعت بر جای گذاشتند و بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام نیز به علت مشکلات اقتصادی ناتمام ماندند.


ببران با اشاره به شرایط پیش از دو سال گذشته و عدم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و مشکلات مربوط به تخصیص اعتبارات به این صنعت، گفت: در طول این سال‌ها، کشور در شرایط بسیار سختی اداره شد ولی با این حال صنعت آب و برق به فعالیت و تلاش بی وقفه خود ادامه داد.


مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نیرو اظهار کرد: یکی از کارهای مهمی که در وزارت نیرو انجام شد، بحث تاسیس کارگروه سازگاری با کم‌آبی بود که از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در نتیجه آن ۳۱ استان دارای برنامه سازگاری با کم‌آبی هستند.


وی با تاکید بر لزوم داشتن نگاه بین‌بخشی در صنعت آب و برق، گفت: در تقسیم بندی جدیدی که در مورد حوزه آب هم انجام گرفته، مبنا حوضه آبریز گذاشته شده تا بتوان برای پیشبرد برنامه سازگاری با کم‌آبی و بحث آمایش سرزمینی نیز بستر مناسبی صورت بگیرد.


وی در ادامه تاکید کرد: اگر کارها به درستی با رویکرد همگرایی، انسجام بین استانی و بین حوزه‌ای اجرا شود، هم‌افزایی بهتری انجام خواهد گرفت.


ببران اضافه کرد: اساسا باید حوزه روابط‌عمومی و امور اجتماعی دارای کارکرد، جهت‌گیری و خط مشی مطلوب‌تری باشد تا بتواند فرهنگ‌سازی و اثربخشی لازم را در مخاطب ایجاد کند و این امر مسلتزم به‌کار گیری راهبردها و اقدامات نوآورانه به‌طور مستمر همراه با سیاست یکنواخت و بدون وقفه است.


ببران با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، افزود: همواره پروژه‌های آب و برق در وزارت نیرو وجود داشته اما پویش#هرهفته_الف_ب_ایران موفق بود چرا که کارکرد روابط‌عمومی در این پویش‌ها و انعکاس آن به‌نحوی انجام گرفت تا مردم ببیند که این خدمات به‌صورت مستمر برای آن‌ها انجام می‌گیرد و این امر موجبات امیدآفرینی را فراهم می‌کند.


وی افزود: برای ترویج عادت و رفتاری مطلوب در بین مخاطبان، چاره‌ای جز استفاده از خلاقیت و تکنیک‌های نوین نیست.


ببران در ادامه بر نقش روابط عمومی‌ها در ایجاد همدلی و اعتماد‌سازی بین مردم تاکید کرد.


وی همچنین خاطرنشان کرد: در زمان بحران، باید هر روز در کنار مخاطب باشیم و اطلاعات لازم را به آن‌ها منتقل کنیم حتی اگر خطایی صورت گرفته، باید از مردم پوزش و عذرخواهی کرد.


مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه نکته بسیار مهم در مورد اعتمادسازی بین مردم، تقویت فرایند پاسخ گویی و شفافیت است، تصریح کرد: دنیای امروز در حال تغییر است و باید رو‌ش‌ها دائما عوض شوند. همواره حوزه خلاقیت و نوآوری در بحث روابط‌عمومی اهمیت داشته و شفافیت نیز وقتی اتفاق می‌افتد که همواره پاسخگو باشیم.


وی با تاکید بر لزوم افزایش تولید محتوا توسط روابط عمومی‌ها، افزود: اگر روابط عمومی‌ در جایی موفق شده، به علت حمایت مدیران بوده است. اگر مدیران، روابط‌عمومی را مشاور خود بداند و روابط‌عمومی هم قالبیت خود را به اثبات برساند، سازمان به‌شکل مطلوبی دیده می‌شود.


ببران تاکید کرد: عملکرد درست روابط عمومی‌ها می‌تواند وجهه سازمان را نشان دهد.


وی همچنین افزود: خدا را شاکریم که ریل‌گذاری برای عملکرد بهتر با خلاقیت بیشتر روابط عمومی‌ها برای دوره بعد از این دولت هم انجام گرفته است.


وی با بیان اینکه باید همواره روابط‌عمومی‌های آب و برق برای بقیه روابط عمومی‌ها الگو باشند، گفت: روابط عمومی‌ها باید تامل مناسب تری را با صدا و سیما به‌ویژه بخاطر شرایط خاص تابستان امسال با صدا و سیما انجام دهند.


مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نیرو اضافه کرد: خوشبختانه براساس قالب بودجه ۱۴۰۰ و دستور اکید شورای امنیت ملی باید صدا و سیما در حوزه مقابله با تنش آبی، کمبود برق و انرژی به وزارت نیرو و نفت کمک کند تا ما نیز از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده کنیم.


وی تصریح کرد: برای دو ماه پیش رو نیازمند یک پویش ۳۶۰ درجه‌ای، یک همیت جمعی و بسیج عمومی هستیم تا در کنار تولیدات متنوع یک اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر اتفاق افتد.


ببران تاکید کرد: نمی‌توانیم رویکرد روابط‌عمومی سنتی سابق را داشته باشیم و بایستی به سمت روابط‌عمومی نوین و الکترونیکی پیش برویم زیرا هر چقدر بیشتر از فناوری‌ها، نوآوری‌ها و نرم افزارها استفاده کنیم، اقدامات فوق العاده‌تر و بهتر دیده می‌شود و مخارج نیز کاهش می‌باید.


وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در شهرهای مختلف، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و نیاز مخاطب را در طبقات مختلف جامعه در نظر گرفت. کودکان در تغییر فرهنگ خانواده‌ها موثر هستند، از این رو در تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش امضا شده، مقرر شده تا از طریق برنامه شاد، محتوای مختلف در این برنامه بارگذاری شود و از این طریق به‌طور ریشه‌ای رفتار و عادات خانواده‌ها را اصلاح کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد