درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 21:44   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47387صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 10 تیر 1400 - 15:07
اعلامیه هلسینکی
اعضای سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی (ICCO) با آگاهی از تأثیر و اهمیت قابل توجه و روزافزون روابط‌عمومی، در هر زمان متعهد می‌شوند که 10 اصل زیر را رعایت کنند:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| اعضای سازمان مشاوره ارتباطات بین‌المللی (ICCO) با آگاهی از تأثیر و اهمیت قابل توجه و روزافزون روابط‌عمومی، در هر زمان متعهد می‌شوند که 10 اصل زیر را رعایت کنند:

1. مطابق با اصول اخلاقی و قوانین قابل اجرا، کار کردن.

2. رعایت بالاترین استانداردهای حرفه‌ای در روابط‌عمومی و ارتباطات.

3. صداقت و برخورد صادقانه و شفاف با کارمندان، همکاران، مشتریان، رسانه‌ها، دولت و مردم.

4- برای محافظت از حقوق حریم خصوصی مشتریان، سازمان‌ها و افراد با حفاظت از اطلاعات محرمانه.

5- مراقب وظیفه خود در جهت حفظ اعتبار صنعت باشند.

6.  همسو با علایق و سلیقه حامیان مالی باشید و هرگز در کارهای گمراه کننده مثل "تبلیغات فریبنده" مشارکت نکنید.

7. آگاهی از قدرت رسانه‌های اجتماعی، و استفاده از آنها با مسئولیت‌پذیری.

8- هرگز در ایجاد یا جعل آگاهانه اخبار جعلی شرکت نکنید.

9. برای پیروی از قوانین رفتاری انجمن خود، مراقب قوانین رفتاری سایر کشورها باشید و همیشه برای آنها احترام قائل شوید.

10- مراقب باشید که وظایف شغلی افراد بدون ارتکاب به جرم و جنایت در زمینه‌های جنسیت، قومیت، محل ولادت، دین، معلولیت یا هر نوع تبعیض انجام شود.

 

منبع انگلیسی:  https://iccopr.com

منبع فارسی: انتشارات کارگزار روابط‌عمومی/ روابط بین‌الملل/ اول تیر 1400

http://kpri.ir


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد