درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:56   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47378صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 7 تیر 1400 - 11:42
رسانه های کانادایی با گوگل توافق نامه امضا می‌کنند
گوگل در پاییز امسال محصولی به نام «Google News Showcase» را در کانادا راه اندازی می‌کند، بستری که به این شرکت امکان می‌دهد به خبرگزاری های سراسر کشور برای دسترسی به مطالب پرداخت کند و رسانه های کانادایی امکان فروش تبلیغات متناسب خود را داشته باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| شرکت گوگل با راه اندازی Google News Showcase در کانادا به رسانه های کانادا تولید کننده محتوا این امکان را می‌دهد که تبلیغات متناسب خود را بفروشند

به گزارش شارا به نقل ازرسانه هدهد کانادا، گوگل در پاییز امسال محصولی به نام «Google News Showcase» را در کانادا راه اندازی می‌کند، بستری که به این شرکت امکان می‌دهد به خبرگزاری های سراسر کشور برای دسترسی به مطالب پرداخت کند و رسانه های کانادایی امکان فروش تبلیغات متناسب خود را داشته باشند.

گوگل کانادا با هشت رسانه از جمله گلوبال اند میل، در یک قرارداد صدور مجوز همکاری می‌کند و این شرکت هزینه پرداخت محتوای اخبار را به عنوان بخشی از شرکت مادر «آلفابت» به شرکت‌های رسانه‌ای پرداخت می‌کند.


این غول فناوری بر همین اساس پاییز امسال با راه اندازی بخشی جدید به نام «Google News Showcase» در کانادا بستری را برای کسب درآمد بیشتر رسانه های کانادایی از محل تولید محتوا و اخبارشان فراهم می‌آورد.

علاوه بر این گوگل درصدد است با رسانه های «Black Press Media» و «Glacier Media»، در بریتیش کلمبیا، ​«Metro Media» در کبک، ​«SaltWire Network» در نوااسکوشیا، ​«Winnipeg Free Press» در منیتوبا، «Narcity Media» و «Village Media» در انتاریو که مجموعا ۷۰ رسانه را در کانادا در اختیار دارند نیز همکاری کند.

با ارسال نامه ای سرگشاده به ترودو، رسانه های کانادایی خواستار شکستن انحصار تبلیغاتی گوگل و فیس بوک شدند

سابرینا گرمیا، معاون رئیس و مدیر گوگل در کانادا گفت: «همانطور که ما از این بحران خارج می‌شویم، گوگل کانادا نیز نقش خود را در حمایت از سیستم اطلاعات پایدار در کانادا افزایش می‌دهد».

اکتبر گذشته، گوگل متعهد شد که با شرکت‌های رسانه‌ای تولیدکننده محتوا همکاری کند و طی شش ماه گذشته، این شرکت که در کالیفرنیا مستقر است «Showcase» را در انگلستان، استرالیا، آلمان و برزیل راه اندازی کرده است.


گرمیا از برنامه ریزی گوگل برای همکاری و گفتگو با سایر رسانه های خبری کانادا خبر داد.
 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد